با مصرف این مواد غذایی به تناسب اندام برسید

با مصرف این مواد غذایی به تناسب اندام برسید

امروزه چاقی و اضافه وزن یکی از مهم ترین دغدغه های افراد علی الخصوص زنان است با ما همراه باشید تا با خوراکی هایی آشنا شوید که هم خوشمزه اند و هم  تناسب اندام را به شما ارزانی می دارند .

مواد موثر در کاهش وزن

1-انار

مصرف انار سبب کاهش میزان اسیدهای چرب در خون  که سبب   ذخیره چربی در اطراف شکم است می شود. مصرف 4 لیوان آب انار  در هفته سبب کاهش چربی های شکمی و پیشگیری از بیماری های قلبی و دیابت می شود .

2-ماهی

این ماده غذایی دارای میزان زیادی امگا۳ است و  امگا۳ بیشتر در بدن سبب تولید انرژی بیشتر در بدن می شود .ماهی غنی از پروتئین می باشد و پروتئین موجود در ماهی  چربی سوزی  بدن شما  را افزایش می دهد .با مصرف ماهی  شما  احساس سیری می کنید از همین رو کمتر غذا خواهید خورد. مصرف حداقل ۲ بار ماهی  در هفته برای کاهش وزن و برخورداری از سلامت قلب و عروق به شما توصیه می شود.

3-آجیل

مصرف مناسب آجیل البته از نوع خام آن  به افزایش چربی سوزی بدن کمک زیادی می نماید . ماده معدنی منیزیم که در آجیل فراوان است  به بهبود خواب و همچنین چربی سوزی بیشتر در بدن شما کمک کند.

4-شیر

استفاده از شیر های کم چرب  در رژیم های لاغری و جهت کاهش وزن بسیار مناسب است. این ماده   سطح بالایی از کلسیم دارد  و کلسیم و لاغری باهم ارتباط مستقیمی دارند . کلسیم موجود در شیر علاوه بر استحکام استخوان ها چربی سوز قوی نیز محسوب می شود .نوشیدن روزانه ۵ لیوان شیر سبب  افزایش سرعت کاهش وزن می شود .

5-فلفل

سریع ترین  راه  برای لاغر شدن استفاده از فلفل_قرمز است. اگر فلفل قرمز را  را به تمامی غذا هایتان اضافه کنید به راحتی و با  کمترین دشواری به تناسب اندام و لاغری دست پیدا خواهید کرد . مصرف فلفل قرمز سبب افزایش  متابولیسم بدن شما می شود  .فلفل قرمز همچنین در کاهش چربی های دور شکم نقش به سزایی دارد.

 

 

به این مطلب رای دهید
‏‎[تعداد رای کاربران]

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *