بهترین روش برای درمان لاغری شکم و پهلو

خواص صبحانه چربی سوز

کسانی که درگیر رژیم غذایی و چاقی و لاغری بوده اند می‌دانند که صبحانه مهمترین وعده غذایی است. و نخوردن و حذف آن تاثیرات بسیار بدی روی بدن می گذارد. یک صبحانه عالی و چربی سوز  علاوه بر آن که تمام مواد مغذی و مورد نیاز بدن در صبح را دارد برای از بین بردن چربی های شکمی بسیار مفید است کافیست برای مدتی این صبحانه را بخورید تا ببینید چطور سایز کمر خود را  کمتر می‌کنید. مزیت دیگر این صبحانه چربی سوز آن است که با وجود داشتن مواد مغذی و معدنی در رشد مو هم تاثیر می گذارد.این صبحانه چربی سوز شکم خاصیت سم زدایی بالایی دارد و و شکم را از انواع سموم پاکسازی می‌کند. و در آخر اینکه سیستم چربی سوزی بدن را فعال کرده  و وزن بدن را نرمال می‌کند.

 

صبحانه چربی سوز

مواد مورد نیاز  و روش تهیه  صبحانه چربی سوز شکم

شما برای تهیه این صبحانه به 5 تا 7  آلو بخارای گوشتی،300 میلی لیتر کفیر(یک فنجان ماست کم چرب ) ، یک قاشق غذاخوری پودر تخم کتان ،دو قاشق غذاخوری جو پرک و یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو نیاز دارید . آلوها را با ۱۰۰ میلی لیتر آب جوش بپوشانید و بگذارید ۱۵ دقیقه به حال خودشان بمانند.مواد خشک جو پرک (پخته)، کاکائو و تخم کتان را با هم در یک کاسه مخلوط کنید. کفیر(ماست) را خوب مخلوط کنید وبه ترکیب اضافه کنید. آلوها را می توانید در مخلوط کن بریزید و پوره کنید یا در آب له کنید و به ترکیب اضافه کنید همه چیز را خوب مخلوط کنید و در یخچال بگذارید برای فرد ا صبح آماده شود. صبح روز بعد از صبحانه لاغری و چربی سوزتان لذت ببرید.

تذکرات مصرف صبحانه چربی سوز

ممکن است دو روز اول یک احساس عجیب در شکم خود داشته باشید یا صدای قار وقور شکم زیاد شده باشد نگران نباشید بعد از دو روز از بین می‌رود و سیستم گوارشی بدن فعالیت خودش را به نحو احسن ادامه خواهد داد. حتی چند روز اول ممکن است مدفوع زیاد داشته باشید ویا دچار اسهال شوید. همه اینها در روزهای اول از بین می رود و روده خود به خود پاکسازی می‌شود.ادامه بدهید تا بعد از یک ماه به نتیجه خوبی برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *