رژیم مناسب برای لاغری وتناسب اندام

رژیم مناسب برای لاغری وتناسب اندام

روشهاي رسیدن به لاغري سربع

سلامت وب :طبق آخرین یافته دانشمندان Cornell Food and Brand Lab تحقیقی انجام دادند تا عادت‌های کوچکی که این دسته از افراد در زندگی‌ خود دارند و رفتارهایی که رعایت می‌کنند تا وزن کم کنند یا وزن ثابتی دارند را پیدا کنند. آن‌ها از شرکت کنندگان سوال‌هایی در مورد رژیم غذایی، ورزش و عادت‌های روزانه شان پرسیدند.

یکی از مدیران این تحقیق می‌گوید: می‌خواستیم ببینیم چه تفاوت عادتی و رفتاری بین این دو گروه از افراد است؛ کسانی که به شدت به رژیم و ورزش و کالری‌های مصرفی خود حساس‌اند و کسانی که به با فراغ بال و بدون حساسیت غذا می‌خورند و وزن مناسبی هم دارند.

جهت انجام این تحقیق، محققان شرکت کنندگان را به دو گروه تقسیم کردند، کسانی که رژیم سخت نمی‌گیرند و وزن مناسبی دارند و کسانی که برای داشتن وزن مناسب همیشه رژیم سخت می‌گیرند.

رژیم لاغری برای کاهش وزن و تناسب اندام
دانشمندان متوجه شدند که گروه اول غذایی با کیفیت بهتر می‌خورند، غذای خود را در خانه درست می‌کنند و وقتی احساس سیری می‌کنند دست از غذا می‌کشند. همچنین اگر غذایی را زیاد بخورند، احساس گناه نمی‌کنند و از غذا خوردن بیشتر لذت می‌برند.

نتیجه تحقیق در زمینه رژيم کاهش وزن

در پایان نشان می‌دهد که بیشتر از اینکه به فکر کالری و مقدار غذا باشید، بیشتر به کیفیت غذا اهمیت دهید.
۳۵ درصد از کسانی که وزن مناسبی دارند، گفته‌اند که هر روز برای ناهار سالاد مصرف می‌کنند و ۶۵ درصد از آن‌ها گفته‌اند که هر روز برای شام سبزیجات می‌خورند و هفت درصد هم اذعان داشتند که گیاهخوارند.

با اینکه خوردن چیپس و شیرینی به عنوان میان وعده می‌تواند لذت بخش‌تر باشد ولی ۴۴ درصد از این افراد گفتند که از میوه و خشکبار به عنوان میان وعده استفاده می‌کنند.
۴۲ درصد از این افراد گفتند که بین ۵ تا ۷ روز در هفته ورزش می‌کنند و ۷۴ درصد گفتند که اصلا رژیم نمی‌گیرند.
چنانچه قصد دارید یه تناسب اندام برسيد، بهتر است عادت‌های این گروه را هم در نظر داشته باشید.

 

به این مطلب رای دهید
‏‎[تعداد رای کاربران]

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *