چربی های شکمتان را با این نوشیدنیها از بین ببرید

1-چای سبز

نوشیدن  چای سبز  در طی روز  به علت داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی  ، علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی، در  از بین بردن چربی های شکم  و کوچک کردن شکم موثر است . نوشیدن چای سبز  قبل از انجام ورزش های هوازی ،موجب چربی سوزی بیشتر می شود .

 

چای سبز در چربی سوزی شکم

2-آب هندوانه

آب هندوانه، خوش طعم و کم کالری بوده و  به دلیل وجود  آب فراوان، فوق العاده مفید و باارزش است و سبب هیدراته شدن بدن می شود ، آب هندوانه سرشار از مواد مغذی مثل لیکوپن  و آرژنین بوده که برای مبارزه با سرطان و کاهش  چربی های  بدن علی الخصوص از بین بردن چربی های شکم مفید است .

 

آب هندوانه و از بین بردن چربی های شکم

3-آب  آناناس

آب طبیعی  آناناس، دارای آنزیمی به نام بروملین است که این آنزیم موجب شکسته شدن پروتئین ها و هضم سریع غذاها و از بین بردن چربی های شکم می شود .با نوشیدن اب آناناس طبیعی شکمتان را کوچک کرده و لاغر شوید .

آب آناناس و از بین بردن چربی های شکم

4-هات چاکلت 

مصرف این نوشیدنی  البته بدون اضافه کردن شکر سبب از بین بردن اشتهای کاذب و کاهش ریزه خواری شما در طی روز می شود  با مصرف این نوشیدنی خوشمزه در وعده صبحانه خودتان را در طول روز سیر نگهدارید و به تناسب اندام  برسید و از شر چربی های شکمتان خلاص شوید.

هات چاکلت موثر در از بین بردن چربی های شکم

5-آب

هیدراته نگه داشتن بدن در طی روز  در سلامت و زیبایی بدن و رفع سموم از بدن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .نوشیدن آب کافی در طی روز باعث احساس سیری بیشتر و جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری  می شود. اگر از نوشیدن آب ساده خسته شده اید  می توانید با اضافه کردن  مرکبات، تکه های خیار و….، به آب آن  را طعم دار و خوشمزه  کنید.

اب و از بین بردن چربی های شکمی

 

6-چای سرد

مصرف این نوشیدنی شکمی صاف و زیبا را به شما هدیه می دهد. نوشیدن این چای، در هضم سریع تر غذاها و از بین بردن چربی های شکم موثر است .

چای سرد و از بین بردن چربی های شکم

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *