چگونه با آب کردن چربی شکم و پهلو خوش اندام شویم؟

برنامه مناسب برای کاهش وزن چیست؟

انجام ورزش در کنار رژیم غذایی جهت کاهش وزن توصیه می‌شود. تداوم و یکنواخت بودن روند کاهش وزن نکته بسیار مهمی است. کاهش وزن‌ های پی در پی از عوارض چاقی و اضافه وزن  عوارض بیشتری دارد . برای رسیدن به وزن ایده آل شما باید  با کمک کارشناس تغذیه رژیم غذایی مناسب دریافت کنید و در کنار آن ورزش‌ های چربی‌سوز انجام دهید.تداوم ورزش و رعایت نکته‌ های تغذیه‌ای مانند پرهیز از زیاده‌روی در مصرف غذاهای چرب و سرخ‌کردنی نیز می‌تواند به مرور زمان باعث ایجاد تناسب اندام و از دست‌رفتن بافت چربی‌های اضافی بدن شود.

راه های آب کردن چربی شکم و پهلو چیست؟

راه آب کردن چربی شکم و پهلو

انجام  ورزش‌ هایی با ماهیت هوازی مانند دویدن آرام،‌ پیاده‌ روی تند، ‌طناب زدن، دوچرخه‌سواری و شنا به سوختن چربی از سطوح مختلف بدن کمک می‌کند. از بین رفتن چربی‌ ها با ورزش به تجمع چربی در بدن بستگی دارد. با ورزش، چربی‌ ها ابتدا از نواحی و مناطقی که بیشتر تجمع دارند (در خانم‌ها ران‌ها و در آقایان شکم) برداشته و به صورت انرژی مصرف می‌شوند. می‌توانید با رژیم غذایی و ورزش هفته‌ای نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید. برای کاهش وزن باید حوصله به خرج دهید و عجله نداشته باشید. ورزش‌های هوازی را از نیم ساعت در روز شروع کنید و به‌تدریج به یک ساعت و حداقل 5روز در هفته برسانید و درکنار آن برای افزایش قوام عضلاتتان ورزش‌های قدرتی انجام دهید.

آیا دراز و نشست در آب کردن چربی شکم و پهلو موثر است؟

درازونشست که با هدف کاهش حجم چربی‌های شکم و پهلوها انجام می‌شود، فقط می‌تواند باعث افزایش قوام و کوتاه شدن عضلات این قسمت‌های بدن شود که به کم شدن میزان شلی و افتادگی عضلاتی مانند عضلات شکم و پهلوها منجر خواهد شد و در عمل، کاهش حجم چربی‌های موضعی را در پی نخواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *