چگونه به راحتی در 3 هفته 5 کیلو وزن کم کنیم؟

شما می توانید با نوشیدن چای عسل و دارچین  آب گوجه فرنگی و چای ترش هرچه سریع تر وزن کم کرده و به اندامی متناسب دست پیدا کنید .مصرف این نوشیدنی ها  هیچ خطری  ندارد و مورد تایید متخصصان تغذیه است در ادامه به معرفی و طرز تهیه این نوشیدنی ها می پردازیم:

نوشیدنی های مفید جهت چربی سوزی

1-استفاده از  چای عسل و دارچین

برای تهیه این چای شما به یک فنجان آب ولرم  ، یک قاشق مربا خوری عسل و یک قاشق مرباخوری پودر دارچین نیاز دارید .هر سه رو با هم ترکیب کرده و هر روز قبل از صبحانه با معده خالی بنوشید.اگر مخلوط گفته شده را هر روز بنوشید از تجمع چربی در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن می گردد.

با این چای شما میتونید در عرض 5 هفته 5 کیلو کاهش وزن داشته باشید.این روش لاغری بسیار راحت و مورد تایید اطباع طب سنتی می باشد .چون کاملا طبیعی و بدون عوارض هست.

2-استفاده از آب گوجه فرنگی

آب گوجه فرنگی یک آب میوه لاغر کننده است آب گوجه فرنگی بهترین و خوشمزه ترین گزینه برای تناسب اندام و از بین بردن چربی های اضافی است. مصرف روزی 1-2 لیوان آب گوجه فرنگی می تواند باعث کاهش وزن 1 تا 1.5کیلو از وزنتان طی هفته شود .

3-استفاده از چای ترش

چاي ترش يکي از بهترين گياهان طبيعي براي لاغري و داشتن شکمي تخت محسوب مي شود. اين گياه سرشار از آنتي اکسيدان ها است و به دفع چربي ها و نو کردن بافت هاي بدن و تقويت عضلات کمک زيادي مي کند. شما مي توانيد چاي ترش را از عطاري ها تهيه کرده و با مصرف آن به سرعت وزنتان را کم کنید.

راهکارهای مفید دیگر جهت چربی سوزی وتسریع کاهش وزن هنگام استفاده از این نوشیدنی ها

1- مصرف قرص ویتامینEبه صورت یک روزدرمیان (بانظرکارشناس)

2- ازجوانه گندم هرروز استفاده کنید .

3- نوشیدن آب زیاد (حداقل 10لیوان درروز)

4- استفاده ازمیوه هایی مانند  هویج و خیار وگلابی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *