از ازدواج با این گروه از مردان اجتناب کنید

 

1- مرد عصبی 

مردانی که روحی عصبی دارند با همسر خود سر کوچک ترین مسأله نزاع و مشاجره ی سختی می کنند و یک زندگی شیرین و مفرح را به کام همسر بدبخت و بچه های بیگناه و حتی آشنایان دور و نزدیک تلخ می سازند.برخی از آن ها حتی دست بزن هم دارند و پس از عصبی شدن گاها شروع به فحاشی و کتک زدن می نمایند از ازدواج با این گونه مردان خودداری کنید.

2- مرد خسیس 

خیلی از زن و شوهرها چندان که به پول اهمیت می دهند، هرگز برای تربیت بچه ها ارزش قایل نیستند، البته زن و شوهر به واسطه ی پول مشاجره نمی کنند، بلکه در اکثر اوقات طریقۀ خرج کردن آن است که موجب سر و صدا و نزاع ایشان میگردد. مردان خسیس با خساست های خود عرصه زندگی را برهمسر تنگ کرده و حتی کوچکترین خواسته مادی همسر را برآورده نمی کنند در حالیکه همگان میدانیم مرد وظیفه تامین مخارج زن و زندگی را بر عهده دارد.

 

با این مردان ازدواج نکنید

3- مرد دروغ گو

مردانی  که برای پیشرفت مقاصد خود ، دروغ  می گویند و در دنیایی از وهم و خیال در پروازند و معمولاً فراموشکار هم میشوند و تمام دروغ هایی را که گفته اند از یاد می برند چون از قدیم گفته اند که «دروغگو همیشه فراموشکار است! »و دروغ هایشان سبب برهم ریختن نهاد زندگی می شود .

4-مرد خودخواه و متعصب افراطی

این نوع مرد ممکن است برای زن چهار مشکل بزرگ ایجاد کند : اختلاف عقیده ی دایمی ، نزاع همیشگی ، عصبی بودن و سختی معاشرت او با داشتن تعصب بیجا شما را در روابط اجتماعیتان محدود کرده و عموما با دیگران دچار مشکل است.

5- مردان تنبل 

این دسته از مردان عموما هدفی در زندگی ندارند و برای پیشرفت زندگی و تامین خواسته های همسر و فرزندان تلاشی نمی کنند و بیشتر اوقات خود را به انجام کارهای بیهوده و باطل می پردازند این دسته از مردان خود زحمت کار کردن نمیدهند و  زندگی با چنین مرد راحت طلب و بی درد و سهل گذرانی به…. هیچ وجه صلاح نبوده و خوشبختی در کنار این مرد امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *