از نقش پیلاتس در راه کاهش وزن چه می دانید؟

پیلاتس چیست؟

پيلاتس،جهت  سوزاندن کالري و افزايش توده عضلاني بسيار موثر است. پيلاتس، شما را به حرکت وا مي‌دارد و از تجهيزات متنوعي هم استفاده مي‌کند. جوزف پيلاتس، مبدع پیلاتس است او در ابتدا آنرا به عنوان يک برنامه‌ي تمريني براي نيروهاي مسلح و مجريان قانون در نظر گرفت، اما اکنون  پيلاتس در تمام طول دستيابي به تناسب اندامتان به شما کمک مي‌کند، و مي‌تواند شما را از ابتدا تا انتهاي مسير همراهي کرده و به هدفتان برساند. اگر نا متناسب يا غير منعطف هستيد، نگران نباشيد. پيلاتس، يک راه عالي براي کمک به خوش اندام شدن شما و بهبود آمادگي جسمي کلي شماست.

پیلاتس چیست؟

اثرات پیلاتس بر بدن

در برنامه پيلاتس،  قدرت مرکز بدن و کنترل عضلات مهم بوده  و سبب می شود  که به قدرت عملکردي بيشتر و آمادگي بهتری دست يابيد. پيلاتس براي به چالش کشيدن افراد، داراي تمام سطوح تناسب اندام طراحي شده است، و هر تمرين که به روش درستي انجام شود، چالش برانگيز خواهد بود.وجه تمایز پیلاتس  نسبت به سایر روش های رسیدن به تناسب اندام  این است که  هر کسي (بدون در نظر گرفتن وضعيت جسمي‌) مي‌تواند تمريني پيدا کند که مناسب وضعیت  او باشد. پيلاتس، به بهبود انعطاف پذيري بدن شما کمک خواهد کرد. با انجام پيلاتس بطور منظم، شما انعطاف پذيري‌تان را افزايش خواهيد داد. انعطاف پذيري، نقش مهمي در تناسب اندام کلي شما ايفا مي‌کند، زيرا افراد منعطف‌تر، کنترل بهتري بر بدن هايشان دارند. پيلاتس، بر ايجاد قدرت و همچنين بهبود انعطاف پذيري تمرکز مي‌کند.

سن مناسب برای انجام ورزش پیلاتس

هر فردي، و در هر سني مي‌تواند پيلاتس انجام دهد. پيلاتس مي‌تواند توانبخشي فيزيکي را نيز مضاعف کند، و به افراد مصدوم کمک کند که به تدريج بهبود يابند. اين برنامه مي‌تواند براي برطرف کردن مشکلاتي مانند آرتروز، اسکوليوز، کمر درد، آسيب‌هاي زانو و انواع ديگر مشکلات سلامتي مفيد باشد.

 

1 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *