انتخاب زمان مناسب برای آمیزش جنسی چه اثری بر روح و روان دارد؟

داشتن رابطه جنسی جزو لاینفک یک زندگی زناشویی است .انجام امیزش جنسی در روح وروان تاثیرات خوبی داشته و می تواند با تخلیه نمودن غرایز و احساسات سبب ایجاد آرامش در وجود شما شود .انجام رابطه جنسی در بعضی زمان ها در تشدید نمودن آرامش حاصله مناسب تر بوده و بار مثبت روانی را بر ذهن شما القا می نماید این مقاله  بهترین زمان های آمیزش جنسی را به شما معرفی می کند .

 

بهترین زمان امیزش جنسی

1-صبح زود 

ساختار بدن انسان به گونه‌ای است که انگار واقعا برای رابطه صبحگاهی ساخته شده است. نه‌تنها صبح هورمون تستوسترون (یکی از اصلی‌ترین هورمون‌هایی که وظایف جنسی را به​عهده دارد) و نیز میزان انرژی فرد بالاتر از سایر مواقع شبانه‌روز است، بلکه افزایش در مقادیر هورمون اکسی​توسین یا همان هورمون عشق، سبب تمایل چشمگیر همسران به هم می‌شود و در عین حال هورمون اندروفین سرخوشی آنان را افزایش می‌دهد.» به همین دلیل رابطه مطلوب شروع خوبی برای یک روز پرمشغله است.

2-روز چهاردهم دوره جنسی

حدود دو هفته پس از اتمام عادت ماهانه خانم‌ها، یکی از بهترین زمان‌های مبادرت به رابطه زناشویی است. بدن در این هنگام به بالاترین حد آمادگی می‌رسد و به همین دلیل انجام رابطه را بسیار تسهیل می‌کند.

3-زمان بیماری

رابطه زناشویی واقعا می‌تواند دستگاه ایمنی بدن را تقویت کند. درست است که مثلا وقتی تب دارید احتمالا تمایل چندانی برای این کار احساس نمی‌کنید؛ ولی مطمئن باشید یکی از راه‌های موثر برای آماده نگه‌داشتن بدن در فصل سرماخوردگی و آنفلوآنزا همین رابطه زناشویی است. پس به بهانه تب یا یک سرماخوردگی ساده خود را از این حامی دستگاه ایمنی محروم نکنید.

4-پس از نرمش 

رابطه زناشویی پس از یک تمرین ورزشی ملایم بسیار مطلوب‌تر و موثرتر است؛ به‌علاوه این کار سبب بهبود قابل‌توجه عملکرد همسران نیز خواهد شد. بدن شما هنگام انجام تمرینات ورزشی به میزان قابل توجهی تستوسترون ترشح می‌کند. به همین دلیل پس از انجام تمرین ورزشی حتی میل طبیعی شما به رابطه بیشتر نیز خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *