انگور سفید تازه، یک آنتی اکسیدان قوی

انگور سفید تازه دارای وسیع ترین طیف آنتی اکسیدان در میان تمامی میوه های شناخته شده است.در هیچ میوه ای به اندازه انگور تا این حد مواد با ویژگی آنتی اکسیدانی و با فرمول شیمیایی مختلف و متفاوت از هم، وجود ندارد. به عبارت دیگر انگور سفید در میان تمام میوه های شناخته شده قوی ترین آنتی اکسیدان است و حاوی دست کم پانزده ماده با خاصیت آنتی اکسیدانی است. اگر می خواهید که واقعا از تمام ویژگی های این انگور سفید استفاده ببرید، باید در مصرف آن اندازه را رعایت نمایید. نباید روزی بیشتر از نیم کیلو بخورید. تا زمانی که روزی بیش از این مقدار نخورید از تمام ویژگی های شفا بخش آن در حد بالا استفاده می کنید. صحیح ترین روش مصرف، خوردن آن بعد از هر وعده غذایی به مقدار 250 تا 300 گرم است.

فواید و خواص انگور سفید 

اگر فعالیت شدید کاری دارید و یا تحت استرس هستید انگور صرف شده بعد از هر وعده غذایی به میزان 250 تا 300 گرم حد اکثر نیم ساعت بعد از مصرف، شما را آن چنان راحت می کند و استرستان را از بین می برد که گویا خستگی تان همچون بخاری از روی جسم شما بر می خیزد و رفع خستگی تان را شگفت زده حس خواهید کرد. علاوه بر همه این ها خودتان را آرام تر و پر انرژی تر حس خواهید نمود. به تصور این که موثر تر خواهد بود بیش از مقدار ذکر شده مصرف نکنید.

مصرف انگور برای افراد دیابتی فقط با اجازه پزشک

در ضمن بیماران دیابتی بدون مشورت با پزشکشان نباید این توصیه ها را به کار ببرند. اگر از خستگی مزمن رنج می برید هفته ای چند بار یک لیوان آب انگور تازه بنوشید. این امر در رفع خستگی تان کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

انگور سفید

انگور سفید

دو گروه از افراد هستند که در مصرف انگور سفید تازه و انگور سیاه تازه باید اندازه را رعایت نمایند. اولین گروه خانم های حامله هستند که هنوز چهار ماه اول حاملگی آن ها به پایان نرسیده است. دومین گروه افرادی هستند که از طرف پزشکشان تشخیص کبد چرب در مورد آن ها داده شده است. 

بر خلاف میوه های دیگر، انگور سفید را می توان بلافاصله بعد از غذا خورد

یکی از قوانین مهم تغذیه سالم این است که بلافاصله بعد از خوردن غذا از میوه ها و شیرینی ها استفاده نکنید. این ها باید حد اقل دو ساعت بعد از صرف غذا خورده شوند اما انگور سفید این قانون را زیر پا می گذارد. بلافاصله بعد از صرف غذا می توانید انگور سفید تازه بخورید به این علت که انگور سفید حاوی اسیدی است که بزاق دهان را افزایش می دهد. وقتی که شما انگورتان را می جوید، آن چنان آب دهان فراوانی ترشح می شود که حتی بعد از خوردن و تمام کردن انگورتان نیز همچنان تا مدتی بزاق دهان ترشح می شود و بدین دلیل شما به بلعیدن ادامه می دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *