با خوراکی های زیر همیشه شاد باشید

1-شکلات

شکلات خوراکی بسیار خوشمزه ایست که طرفداران زیادی دارد.شکلات با دارا بودن آنتی اکسیدان و منیزیم سبب اتساع رگ ها ،کاهش سطح فشار خون و تقویت گردش خون درون رگ ها می شود .مصرف شکلات می تواند تا حدود زیادی استرس های شما را کاهش داده و از خستگی و ابتلا به افسردگی جلوگیری می نماید .جهت جلوگیری از ابتلا به دیابت شکلات تلخ می تواند گزینه مناسبی جهت شاد کردن شما باشد.

 

شکلات خوراکی شادی بخش

2-قهوه

قهوه این نوشیدنی خوشبو باعث انتقال انرژی فراوان به شما می شود . نوشیدن یک فنجان قهوه سبب ترشح دو هورمون سروتونین و و دوپامین دو ماده ایجاد کننده حس شادی در بدن شده و با دارا بودن خواص شادی بخش کافئین می توانید به خوبی احساس رضایتمندی و شادمانی را تجربه کنید.

 

قهوه نوشیدنی شادی بخش

3- ماهی سالمون

این ماهی جزو ماهی های چرب بوده و غنی از امگا 3 می باشد .امگا 3 موجود در ماهی سالمون نه تنها سبب تقویت حافظه و قدرت تمرکز شما می شود بلکه دشمن شماره یک افسردگی است . مصرف ماهی سالمون نه تنها از بیماری های قلبی پیشگیری می کند بلکه شادی و افکار مثبت را برایتان به ارمغان می آورد.

 

سالمون خوراکی شادی بخش

4-گردو

گردو حاوی چربی های سالم و ملاتونین بوده که باعث ایجاد آرامش در شما می شود .این ماده مفید غذایی با ترشح هورمون های استرس مبارزه کرده و از بروز بیماری های قلبی و دیابت جلوگیری می کند .اگر می خواهی همیشه شاد باشید و افسرده نشوید گردو مصرف کنید.

 

گردو خوراکی شادی بخش

5- موز

موز این میوه زرد رنگ خوشمزه حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم بوده که از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند جایگزین مناسبی در افرادی که از گوشت استفاده نمی کنند بوده و به علت دارا بودن ویتامین ب دوست مغز و اعصاب است.ویتامین ب موجود در این میوه از افسردگی جلوگیری کرده و حس شادی را به شما القا می نماید.

 

موز خوراکی شادی بخش

6-پاستا

پاستا کربوهیدراتی است که مصرف آن بسیار انرژی بخش و شادی زا می باشد .مصرف پاستا با آزاد کردن هورمون نشاط آور سروتونین اندورفین ها را تقویت کرده و ویتامین B را در بدن آزاد می کند.بنابراین پاستا بخورید تا شاد باشید.

 

پاستا خوراکی شادی بخش

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *