با خوردن این نوشیدنی مانکن شوید

خواص نوشیدنی چربی سوز در کاهش چربی های شکم

 

اگرشکم بزرگی مملو از چربی دارید و نمی دانید چگونه آن را کوچک کنید این نوشیدنی را قبل از خواب بخورید تا چربی های شکمتان را از بین ببرید.این نوشیدنی به کاهش سایز دور شکم شما کمک بسیاری کرده و چربی های شکمتان را هنگام خواب آب می کند.این نوشیدنی کاملا طبیعی بوده و در سلامت بدن و آب شدن چربی شكم نقش موثري را دارد .این نوشیدنی که از مواد گیاهی تشکیل شده است نتایج حیرت انگیزی در باريك شدن سايز دور كمر و آب شدن شكم داشته و به راحتی شما را در زمان  کوتاهی خوش اندام می کند .

کوگکردن شکم با نوشیدنی چربی سوز

ترکیبات تشکیل دهنده این نوشیدنی چیست؟

آناناس وکرفس با دارا بودن آنزیم هايي باعث تحریک هورمون چربی سوز در بدن مي شوند .ترکیب این دو ماده در از بین بردن چربي هاي شكمي و دور كمر افراد چاق   بدون انجام فعاليت هاي عجيب و غريب موثر بوده و به زیبا شدن اندامشان کمک زیادی می کند.زنجبیل موجود در این نوشیدنی در كاهش وزن و  از  بين رفتن چربی  هاي اضافي موثر است، این ماده مغذی عالی قند خون را تنظیم کرده، حاوی مقدار بالایی فیبر بوده و حساسیت بدن به انسولین را بهبود می بخشد.  سایر سبزیجات به کار رفته در این نوشیذنی با کاهش نفخ شکم  و بهبود عملکرد سیستم گوارش بدن به تامین ویتامین های مغذی بدن کمک کرده و از افزایش قند خون جلوگیری می کند. مصرف این نوشیدنی جادویی قبل از خواب  باعث می شود که چربی های اضافی بدن و شکمتان در خواب آب شودو در طی روز تمایل کمتری به خوردن مواد قندی و نشاسته ای پیدا  کنید.

این نوشیدنی چربی سوز را چگونه تهیه کنیم؟

شما برای تهیه این نوشیدنی به نصف  فنجان آناناس  یک ساقه کرفس و به اندازه یک بند انگشت زنجبیل نیاز دارید .6 عدد  برگ نعناع  و نصف قنجان کلم یا اسفناج خرد شده و 1/3لیوان آب را هم آماده کنید. حال تمام مواد ذکر شده را درون  مخلوط کن با هم ترکیب کنید، حال این معجون خوشمزه و معجزه آسا آماده مصرف است. با نوشیدن آن هر شب قبل از خواب مانکن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *