با گیاهان دارویی موثر در درمان ناباروری آشنا شوید

مشکلات ناباروری و درمان های دارویی

اگر به علت ابتلا به مشکلات هورمونی و بی‌ نظمی های قاعدگی باردار نمی شوید و یا هم شما و هم همسرتان دچار مشکلاتی در راه باروری هستید ما به شما روش‌ های درمانی طبیعی را پیشنهاد می کنیم .گیاهان دارویی که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم  علاوه بر رفع مشکلات ناباروری ،در افزایش  سطح سلامت بدن نیز موثر بوده و با تأثیر مثبتی  که بر روی دستگاه تولیدمثل می گذارند  شانس باروری در زوج‌ ها را افزایش می دهند.لازم به ذکر است بگوییم اگر چه داروهای گیاهی عوارضی مانند داروهای شیمیایی ندارند امادر مورد میزان مصرف و مدت زمان مصرف آن‌ها حتماً با پزشک  مشورت کنید.

 1-جنسینگ و افزایش قدرت باروری در مردان

این گیاه قادر به درمان ناتوانی جنسی در آقایان بوده و  قدرت نعوظ در مردها  را افزایش می دهد .جنسینگ میزان ترشح هورمون تستوسترون وکمیت و کیفیت منی را  افزایش می دهد. مصرف  روزانه یک گرم ریشه‌ی خشک جینسینگ در  غذاهای مصرفی مفید می باشد . از جینسینگ بیشتر از 3 ماه استفاده نشود.

جینسینگ و افزایش باروری در مردان

2- شیرین بیان ومنظم نمودن قاعدگی

مصرف شیرین بیان سبب  تنظیم قاعدگی در خانم‌هایی که دچار بی‌نظمی  قاعدگی هستند بوده و در کاهش مشکلات  دوره‌ی یائسگی موثر است . استفاده از شیرین‌بیان در  درمان خانم‌ هایی که میزان تستوسترون بالا و استروژن پایین دارند و در واقع مبتلا به  سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند تاثیر بسزایی دارد.  مصرف شیرین بیان برای زنان باردار و افرادی که سابقه‌ی سکته‌ی مغزی، فشارخون، بیماری‌های کلیوی و دیابت دارند ممنوع می باشد.

 

شیرین بیان در تنظیم قاعدگی

3- برگ‌ تمشک قرمزو افزایش باروری در زنان 

برگ‌های تمشک قرمز سرشار از کلسیم بوده و در   تنظیم هورمون‌ها ی زنانه مفید است . مصرف همزمان آن با گیاهی به نام شبدر چمنی سبب کاهش اختلالات تخمک‌گذاری و افزایش باروری زنان می شود . مصرف برگ‌های تمشک قرمز در طول دوره‌ی عادت ماهیانه توصیه می‌شود.

 

برگ تمشک قرمز درمان ناباروریست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *