بدون تزریق صاحب لبانی درشت شوید

روش های گوناگونی برای داشتن لب های بزرگتر و برجسته سازی لب وجود دارد, از پروتز گرفته تا حجم دهنده های شیمیایی لب اما ما به شما نشان می دهیم چگونه با روش های طبیعی مثل استفاده از اسکراب های خانگی و تمرین ماهیچه صورت, لب های بزرگتری داشته باشید.

روشهای طبیعی حجم دادن به لب ها

 

به آرامی با یک مسواک خشک یک سایش مختصر روی لب هایتان انجام دهید, مسواک را به راست و چپ حرکت دهید و به آرامی سلول های مرده روی لب را از بین برده و با افزایش عملکرد گردش خون لب ها را حجیم تر و بافت لب را نرم و لطیف تر کنیدسپس کمی وازلین را با مقداری عسل مخلوط کرده و روی لب ها قرار دهید.

چگونه لبمان را حجیم کنیم

دارچین باعث بهبود عملکرد گردش خون در لب ها می شود, کافیست یک قطره روغن دارچین را به برق لب خود اضافه کنید و روی لب ها قرار دهید, ابتدا کمی احساس سوزش خواهید کرد اما  تاثیر آن حجم دار شدن لب های شماست.

بزرگ کردن لبها با دمیدن

اکثر افرادی که از سازهای بادی استفاده می کنند  دارای لب های درشت هستند زیرا تکرار عمل دمیدن در ساز باعث بزرگتر شدن بافت لب خواهد شد,پس هر روز به مدت ۳ تا ۵ دقیقه با صدای بلند و به شدت سوت بزنید.حالا لب های خود را کاملا ببندید حالا با لب های بسته لبخند بزنید, این حالت را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید, حالا هر دو لب را به سمت جلو تحت فشار نگه دارید دقیقا مانند وقتی که میخواهید یکی از عزیزانتان را ببوسید,این حالت را نیز برای ۵ ثانیه نگه دارید و رها کنید, دوباره لبخند بزنید و ببوسید ! باید ۲۰ بار در روز این کار را تکرار کنید. لب های خود را روی هم قرار داده و به هم فشار دهید سپس به سمت راست حرکت دهید و ۵ ثانیه نگه دارید,رها کنید, دوباره لب ها را روی هم قرار داده بهم بفشارید و این بار به سمت چپ ببرید و ۵ ثانیه نگه دارید. تا 15 مرتبه می توانید این عمل را در هر روز تکرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *