جدید ترین روش جراحی بینی

جدید ترین تکنیک جراحی زیبایی بینی چیست؟

آیا شما میخواهید بینی خود را جراحی کنید و به دنبال جدید ترین تکنیک های جراحی بینی هستید؟ کدام روش کم عارضه ترین و بی خطرترین تکنیک میباشد پس با ما همراه شوید تا با انتخاب روش سلامت و ایمن بهترین نتیجه را بگیرید.

روشهای جدید جراحی بینی

امروزه یکی از شایع ترین و پرطرفدارترین اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی در جهان عمل رینوپلاستی می باشد.رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی در لغت از دو کلمه رینو و پلاستی تشکیل شده است. رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن است.

جراحی پلاستیک ، خواه به منظور زیبایی یا با هدف بازسازی ، نیازمند انتخابهای فراوانی است . نخستین و مهمترین آنها ، انتخاب یک جراح پلاستیک و زیبایی قابل اعتماد و ماهر است . این عمل با توجه به اهمیت و ظرافت بایستی توسط پزشکی انجام گیرد که در بالاترین سطح علمی و دارای پشتوانه تجربه کافی باشد.

عمل جراحی بینی باعث زیباترشدن ظاهر بینی و موزون تر شدن آن با دیگر عناصر صورت می گردد. در جراحی زیبایی بینی که برای بهبود شکل ظاهری بینی انجام میشود،

جدید ترین روش جراحی بینیانبخشهای خاصی از بینی (استخوان و غضروف) تغییر داده میشوند تا هماهنگی بیشتری با سایر اجزای صورت برقرار گردد.

اهمیت عملکرد تنفس

بینی یکی از ارکان اصلی تنفسی هر فردی است بنابراین عمل جراحی زیبایی بینی بایستی با حفظ عملکرد تنفسی همراه میباشد، بدین معنی که نه تنها تنفس فرد پس از جراحی دچار مشکل نمیشود، بلکه در صورت وجود مشکل تنفسی، بهبودی در وضعیت تنفس فرد نیز حاصل میگردد.روش ها و تکنیک های ابتدایی جراحی زیبایی بینی که گاهی بدون توجه کافی به اصول علمی و سلامت تنفسی فرد انجام می گرفت، همراه با نتایج نا مطلوب و غیر قابل پیش بینی بود.

دکتر با به کارگیری روش های نوین جراحی زیبایی بینی ، که حاصل از انجام موفقیت آمیز بیش از 5000 عمل جراحی بینی است، اکنون علاوه بر بهبود شکل ظاهری بینی ، افزایش تناسب بینی با سایر اجزای صورت و رفع مشکلات تنفسی فرد از تضعیف ساختار بینی جلوگیری و استحکام بیشتری را برای بینی فراهم می کنند که همراه با رضایت کامل بیماران می باشد. در این روش سعی بر آن است که کمترین آسیب بر بینی وارد شود و از این رو در برداشتن استخوانها و غضروفها بسیار با احتیاط عمل می شود و با تکنیک های خاص بخیه زدن در نقاط کلیدی غضروف ها ، تغییر شکل مطلوب در بینی ایجاد می شود.

مزیتهای تکنیک های جدید رینو پلاستی

در رینوپلاستی مدرن برای دسترسی به بافت ها و ساختار داخلی بینی به جای برش مخاط داخلی، با بلند کردن و جداسازی پوشش پوستی از روی اسکلت بینی تمامی مراحل انجام عمل با دید مستقیم انجام گرفته و عوارض ناشی از اشتباهات ارزیابی در حین عمل کاهش می یابد.علاوه بر این چون مخاط بینی در حین عمل هیچگونه آسیبی نمی بیند ، پس از عمل در داخل بینی چسبندگی ایجاد نمی شود.

در این شیوه نوین جراحی ، دست جراح برای انجام مانورهای تکنیکی در حین عمل باز است و جراحی با نهایت دقت و اطمینان به صورت موفقیت آمیزی انجام می گیرد.زیباسازی بینی و افزایش تناسب آن با سایر اجزای چهره در کنار حفظ استحکام بینی و بهبود وضعیت تنفسی فرد هدف اصلی ما،برای آنهایی است که به دنبال بهترین نتایج در عمل رینوپلاستی هستند.

منبع : سایت دکتر شهریار لقمانی

ویرایش و گردآوری : سلامت وب

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *