جوانی با ضد چروک های خانگی

راه های زیادی برای کاهش چین وچروک ها وجود دارد که شما می توانید آن ها را امتحان کنید فقط کافیست در خانه ماسک های ضد چروک وبدون ضرر خانگی درست کنید تا جوان بمانید

1-سفیده تخم مرغ دشمن سرسخت چروک ها

برای تهیه ماسک سفیده تخم مرغ ،سفیده تخم مرغ را با روغن نارگیل ترکیب کرده وسپس به صورت خود به خصوص اطراف لب ها بمالید وبگذارید حدود 20دقیقه بماند این ماسک به قابلیت ارتجاعی پوست کمک واز چین وچروک و افتادگی اطراف دهان پیشگیری میکند.

2-روغن زیتون

یک قاشق غذاخوری پوره آوو کادو ودوقاشق غذاخوری روغن زیتون و چند قطره آب لیموی تازه را ترکیب کنید و بر روی پوست صورتتان بمالید تا از شر چین وچروک ها خلاص شوید.ساده تر این است که روغن زیتون را روی لب ها و اطراف دهان بمالید واجازه دهید شب تا صبح روی پوست لبانتان باقی بماند تا چین وچروک های عمیق اطراف لب و دهان را بپوشاند.

3- زردچوبه 

ترکیب زردچوبه ونیشکر یکی از بهترین داروهای خانگی کاهش چروک های ریز صورت به خصوص خط خنده است .زردچوبه ونیشکر را مخلوط کرده بر روی خطوط ریز اطراف دهان بگذارید تا خشک شود بعد از 20 دقیقه می توانید به راحتی آن رابشویید فقط حواستان باشد زردچوبه زیاد روی پوستتان نماند زیرا ممکن است بر روی رنگ پوست صورت اثر بگذارد.

ماسک های کاهنده چین وچروک

4-موز

یک عدد موز را درون ظرفی ریخته وکاملا آن را له کنید تا خمیری شکل شود یک قاشق غذاخوری آب نارگیل را به آن اضافه کرده وخوب مخلوط کنید این مخلوط را داخل یخچال نگهدارید تا موز تازه بماند واز اکسید شدن آن جلوگیری شود .این کرم را هرشب برای مدت 15 دقیقه روی صورتتان قرار داده وسپس آن را بشویید تا پوستتان شاداب شود.

5-روغن هسته انگور

عسل وروغن هسته انگور ،ماست وچای سبز را خوب باهم مخلوط کنید وبر روی خطوط خنده وحتی اطراف چشم که چین وچروک دارد بمالید این ماسک 20دقیقه بر روی صورتتان بماند وبعد بشویید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *