بهترین روش حجم دادن به صورت

حجم دادن به صورت و بدن با تزریق چربی

 شاید یک روزی لاغر کردن یک قسمت و حجم دادن به قسمت دیگری از بدن غیر ممکن بنظر میرسید اما امروزه تزریق چربی یکی از راه های تناسب اندام و زیبایی اندام است که می تواند باعث شود تا بدن فرم و حالت زیبا تری به خود بگیرد ، اغلب افراد این اقدام را بعد از لاغری با لیپوماتیک استفاده می کنند و از امکان انتقال چربی بعد از برداشتن چربی ها از بدن استفاده می کنند و در ازای داشتن یک شکم صاف و زیبا سینه های برجسته و باسن خوش فرمی نیز خواهید داشت.

پیوند چربی چیست؟

گرفتن چربی از بخشی از بدن و ترزیق آن به منظور ححم دادن در قسمتی دیگر را تزریق چربی میگویند. چربی های برداشته شده  به عنوان پرکننده برای سایر بخش های بدن یا صورت استفاده می شود ، چربی ها را می توان در نواحی مختلفی از بدن به کار برد.


 

مناطق تزریق چربی

تزریق چربی را در چه نقاطی از بدن میتوان انجام داد؟ واژن

  1. گونه ها
  2. لب ها
  3. باسن
  4. پاها
  5. سینه
  6. ساق پا
  7. پشت دست
  8. لب ها
  9. خطوط خنده
  10. خطوط گوشه های لب
  11. پلک بالایی
  12. شقیقه ها
  13. پلک پایین چشم

بهترین روش حجم دادن به صورت

بهترین روش برای حجم دادن به صورت و بدن

تزریق چربی یکی از راههای جوانسازی صورت و پشت دست نیز میباشد.تزریق چربی باعث بروز ظاهر جوان و تقویت شده در اندام تزریق شده می شود ،البته  تزریق چربی به عنوان یک راه اساسی و مطمئن برای جوان سازی صورت نیز شناخته می شود . زمانی که صورت دچار افتادگی می شود می توان با تزریق چربی حجم از دست رفته را جبران کرد و زیبایی چهره را نیز تایید نمود . البته تزریق چربی در افتادگی باسن و سینه ها نیز تاثیر گذار است و می تواند باعث سفت شدن و فرم دهی به آنها شود .


 

تزریق چربی چه مزیتی نسبت به سایر روشها دارد؟

چربی بدن به عنوان  یک پرکننده طبیعی شناخته می شود  که می تواند برای افزایش حجم بدن و صورت  به کار گرفته شود. جای نگرانی برای عوارض و بیماری های ناشی از این عمل وجود ندارد ، زیرا چربی ها  از بدن خود فرد گرفته می شود و امکان تزریق چربی از بدن فرد دیگر وجود ندارد، بنابراین نگرانی در مورد پس زدن آن یا انتقال بیماری وجود نخواهد داشت . چربی ها معمولا  از جایی برداشته می شود که چربی اضافه دارد.بیشترین قسمت های بدن که برای این اقدام مناسب می باشند شکم، پهلو و ران ها هستند  .

گونه گذاری با پیوند چربی


چقدر از حجم چربی باقی می ماند؟

میزان ماندگاری در افراد متفاوت است همچنین مقدار جذب آن ،ممکن است احتیاج به چند بار تزریق باشد، اما حدودا نیمی از آن باقی میماند. پزشک معمولا در زمان تزریق مقداری بیشتر از نیاز به بدن تزریق می نماید ، زیرا بدن به صورت ذاتی مقداری از چربی تزریق شده را جذب می کند و جراح برای جلوگیری از از دست رفتن حجم ایده آل میزان بیشتری چربی در اندام مورد نظر تزریق می نماید ، به همین دلیل ممکن است فرد ابتدا شاهد حجم زیاد تری از بدن شود و بعد از حدود یک یا دو ماه می توان نتیجه ی ایده آل و مورد رضایت را مشاهده نمود .

تزریق چربی در صورت و بدن


عکس قبل و بعد تزریق چربی

آیا عوارض دارد و دوره بهبود آن چقدر است؟

تزریق چربی بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش پر کردن و حجم دادن به صورت و بدن است .بهتر است بدانید تزریق چربی دوره ی نقاهت کوتاهی دارد و بعد از حدود یک هفته می توانید به امور روزمره خود ادامه دهید ، تزریق چربی با مقداری کبودی و تورم همراه خواهد بود که البته این تورمات و کبودی ها به زودی بهبود می یابند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *