در مورد ویاگرا چه می دانید؟

ویاگرا چیست؟

ویاگراي یک  قرص کوچک  برای  استفاده جهت  مشکلات نعوذ در مردان می باشد . ویاگرا  سبب افزايش جريان خون در اندام جنسي شده و از این طریق به عمل نعوظ كمك مي كند .البته بهتر است این قرص با صلاحدید پزشک معالج مصرف شود چرا که استفاده از این قرص یک درمان موقتی جهت این مشکل در آقایان بوده و به عنوان درمان قطعی محسوب نمی شود.

ویاگرا چگونه مصرف می شود؟

ویاگرا را زیر نظر پزشک و  فقط به اندازه تجويز شده مصرف كنيد.  وياگرا  در فرد تحریک شده 2 دقيقه پس از مصرف تا يك ساعت و نيم  پس از آن مفید محسوب می شود . در صورت استفاده از دارو های دیگر حتما به پزشکتان اطلاع دهید تا ویاگرا با آن داروها تداخل دارویی نداشته باشد اگر که هيچ دارويي مصرف نمي كنيد در اين صورت مصرف قرص های 50 ميلي گرمی برایتان کافی می باشد . در صورت حل نشدن مشکل با قرص 50میلی گرم در مرتبه بعد از دوز 100میلی این قرص استفاده کنید.

باید ها و نباید های قرص ویاگرا

مصرف ویاگرا در چه افرادی ممنوع است؟

مصرف  وياگرا در افرادی  كه  دچار ناراحتي هاي قلبي  مانند حملات و سکته های قلبی ، زخم معده، مشكلات تنفسي، وفشار خون بالا ممنوع بوده و در صورت مصرف عوارض جبران ناپذیری به همراه  خواهد داشت.

ویاگرا چه عوارضی دارد؟

هر دارو به موازات اثرات درمانی خود می تواند در برخی افراد سبب بروز عوارضی شود در اینجا به شرح این عوارض می پردازیم:

1-حمله قلبي، سكته و مرگ ناگهاني یکی از عوارض مصرف ویاگرا در افرادیست که از وجود  مشکلات و بیماری های قلبی در خود اطلاعی نداشته است.
2- احساس گيجي به دلیل تغييرات  در فشار خون

3- درد در قفسه سینه

4-خواب آلودگي

5-دل پيچه

6-احساس گرماي شديد

7-گرفتگي در سينوزيت ها و سردرد

8-طولانی شدن نعوظ  بیشتر از 5 ساعت که در طولانی مدت و عدم مراجعه به پزشک ممکن است ناتوانی جنسی به همراه داشته باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *