دم نوش هویج و درمان درد های استخوانی

اگر به بيماري هايي چون آرتروز مفاصل و آرتريت روماتوئيد  مبتلا هستید و  درد هاي عضلاني و درد استخوان امانتان را بریده است ما دم نوش هویج را به شما پیشنهاد می کنیم .نوشیدن این دم نوش نه تنها می تواند مسکنی قوی برای درد های استخوانی شما باشد بلکه عوارض جانبی داروهایی که در درمان درد های روماتیسمی استفاده می شود را نیز ندارد.بنابراین این دم نوش را تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

 

دم نوش هویج تسکین دهنده درد های استخوانی

روش تهیه دم نوش هویج

جهت تهیه این دم نوش پنج الي شش عدد هويج، يک دوم قاشق چايخوري فلفل سياه، حدود 2 سانتي متر ريشه زنجبيل تازه و يک سانتي متر ريشه زردچوبه نیاز دارید تمامی مواد ذکر شده  را با هم ديگر در مخلوط کن بريزيد و تا زمان به دست آمدن يک ترکيب يک دست، آن ها را با هم مخلوط کنيد .ترکيب به دست آمده را بايد قبل از وعده هاي غذايي صبحانه، ناهار و شام مصرف کرد. در اين داروي خانگي انواع مواد مغذي براي حفظ سلامت بدن نهفته است؛ موادي که التيام دهنده دردهاي عضلاني در اندام هاي مختلف بدن است.

توصیه های مراقبتی درمورد استفاده از دم نوش هویج

اگر مبتلا به  بيماري مزمن مقاوم به درمان،هستید فراموش نکنید که  قبل از استفاده از درمان هاي خانگي حتماً با پزشک متخصص مشاوره انجام دهيد چرا که ممکن است ترکیبات تشکیل دهنده این دم نوش  سبب  اختلال در عملکرد دارو هاي شيميايي مصرفی  و يا شدت يافتن علائم بیماری شود .

از مصرف لبنیات غافل نشوید

بیماری روماتیسم بیماری التهابی است که سبب سفتی و سختي استخوان ها و مفاصل می شود .مصرف  مواد لبني و مواد خوراکي حاوي عناصر غضروف‌ ساز نظیر لبنیات (شیر ،کشک ،ماست ،پنیر )  می تواند منجر به تحريک استخوان سازي و رشد سلول هاي مولد استخوان و غضروف در بدن و کاهش علائم بيماري شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *