راه درمان افتادگی سینه چیست؟

 

1-ماسک تخم مرغ  و ماست 

خمیری حاوی ماست ،  و تخم مرغ ( به نسبت 1 قاشق غذاخوری  و یک تخم مرغ) درست کنید. این خمیر را روی سینه بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بگذارید ماسک نیم ساعت روی سینه ها بماند. بعد با آب سرد آن را بشویید.

2-ماسک آب خیار با لیمو ترش 

·یک خیار کوچک را درون مخلوط کن پوره کنید. یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش به آن اضافه کنید تا خمیری شکل شود. خمیر را بر روی سینه هایتان بمالید و حدود 30 دقیقه نگه دارید.آن را با آب سرد به خوبی بشویید.این ماسک را هفته ای یکبار استفاده کنید تا سینه هایتان را  سفید سفت و محکم کند.

3-ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده_تخم_مرغ نیز به علت خواص تغذیه کنندگی پوست برای برطرف کردن مشکل افتادگی سینه ها مفید است . لیپیدهای آب دوست موجود در سفیده تخم مرغ به سفت کردن پوست شل شده ی اطراف سینه کمک می کند. یک سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا جایی که کف کند. آن را روی سینه قرار دهید و بگذارید به مدت 30 دقیقه روی سینه ها بماند.بعد با آب سرد بشویید.

رفع افتادگی سینه ها

4- ماسک هلو 

هلو  یکی از خوراکی های ضد پیری فوق العاده است که به جلوگیری از افتادگی سینه ها کمک می کند. هلو سرشار از مواد مغذی گیاهی است که به سفت شدن سینه ها کمک می کند. چند عدد هلو را به صورت پوره در آورید  هر شب قبل از خواب 5 تا 10 دقیقه آن را با حرکت دورانی بر روی سینه ها ماساژ بدهید.

 

5- ماسک آلوئه_ورا

آنتی اکسیدان های موجود در آلوئه ورا مانع از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد شده و به سفت شدن سینه های افتاده کمک می کند. ژل آلوئه ورا را بر روی سینه هایتان مالیده و به آرامی با حرکت دایره ای و به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. بگذارید 10 دقیقه دیگر روی سینه هایتان بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید. این درمان را 4 یا 5 بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه دلخواه را بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *