پف گونه با آب خوردن

روشهای گونه گذاری بدون جراحی

قبل از آنکه به فکر جراحی گونه گذاری و یا تزریق چربی در صورت باشید بهتر است ابتدا روشهای بی خطر که در این مقاله آمده را امتحان کنيد .همانطور که میدانید روشهای جراحی پر خطر و پر عارضه هستند و گاها نتیجه دلخواه را به همراه نخواهد داشت .

گونه گذاری در طب سنتی

بر اساس طب سنتی یکی از دلایل لاغری صورت طبع سرد و خشک و یا گرم و خشک است .اگر طبعتان سرد و خشک است از خورکيهاي گرم و تر مثل آب هویج و شیره انگور بیشتر استفاده کنید و اگر طبعتان گرم و خشک است از خوراکیهای سر و تر مثل خیار هندوانه و … استفاده نمایید.

متعادل بودن طبع نتیجه شگرفی بر روی زیبایی و متناسب بودن حجم گونه ها با سایر اندامها دارد . موجب رفع گودی زیر چشم و از بین بردن گودی صورت میشود .

ماسک خیار

ماسک گونه گذار و حجم دهنده خیار و گلاب 

اگر صورتتان لاغرتر از سایر قسمتهای بدنتان است جهت برطرف شدن لاغری صورت و پف از این ماسک استفاده نمایید خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید.
شما می توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

چاق صورت با روغن کنجد

حجم دهی و لیفت گونه با روغن کنجد

روغن کنجد و هر شب به قسمتهایی از صورتتان که می خواهید چاقتر شود بزنید و آرام ماساژ بدهید تا 40 روز این روش علاوه بر پر کردن صورت چهره تان را شاداب و درخشان میکند البته مصرف خوراکی کنجد روغن دار را فراموش نکنید.

معجزه آب بر چاقی صورت

آب خوردن به اندازه کافی سبب پر شدن صورت میشود.بعضی از ما به خیال آنکه روزانه 3 تا 4 فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

روشهای گونه گذاری بدون جراحی

تاثیر مغزها در پف گونه ها

تغذیه تاثیر شگفت انگیزی برروی زیبایی و چاق شدن صورت دارد. برای پر کردن صورت و پف آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است 4 عدد از هر یک از این مغز ها را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می توانید به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

حجم دادن به گونه ها در خانه

برجسته کردن گونه ها با طب سوزني

چنانچه می خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای برجسته کردن گونه ها استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می کنند و به این ترتیب می توان به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمکطب سوزنی می توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

از بین بردن لاغری صورت با سالاد

استفاده از سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین های B می تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه گندم و ماست بعد از غذا می تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

 

اشتراک گذاری

1 یک نظر

  1. شیوا پاسخ

    سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. آیا خط خنده رو هم میشه با روغن کنجد پر کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *