روغن ترک پا

روغن زدن به کف پا چه خواصی دارد؟

خشکی پوست پا نشانه ابتلا به بیماری های نهفته در وجود ما می باشند و دربروز برخی بیماری ها نقش دارند برای رهایی از خشکی کف پا و رفع امراض وابسته به آن هرشب کف پا ها را تمیز بشویید و سپس  پاها را با  روغن های  طبیعی مانند روغن کنجد   آغشته  کنید سپس پا ها یتان را برای جلوگیری از چرب شدن رختخواب  و ملافه ها   داخل یک کیسه فریزر کرده و بر   روی آن جوراب بپوشید  این روغن ها به دلیل  نفوذ بالا یی که دارند توسط  بافت های بدن جذب می شود و برخی از بیماری ها را ریشه کن می کنند . معمولا  ده روز پس از استفاده از این روغن ها و مالیدن ان ها به کف پایتان ، روغن درون  مدفوع دیده خواهد شد و نشانه آن است  که روغن تمام بدنتان را از سموم و مواد زائد  پاکسازی کرده است.سالی  یک بار این عمل را در فصل  زمستان یا  بهار انجام دهید.

ماساژ کف پا با روغن

ماساژ کف پا با روغن چه بیماری هایی را رفع می نماید؟

با این کار بیماری هایی نظیر درد مفاصل، پوکی استخوان، افسردگی ، یبوست، سوزش کف پاها، کاهش ضربان قلب،  تنظیم قاعدگی، کم کاری تیرویید،  فشار خون پایین، کم خونی، دردهای شدید قلبی، میگرن،  گرفتگی های عضلانی، درمان کلیه‌ ها و روده‌ها ترک های کف پا و درد های روماتیسمی تماما از بین رفته  وریشه کن می شوند و شما روند بهبودی خود را در اثر مداومت بر این روش تا یک ماه دیگر مشاهده خواهید نمود.

مصرف چه روغن هایی توصیه می شود؟

بهترین روغن ها در درمان این بیماری ها عبارتند از روغن زیتون ، روغن کنجد و  روغن بادام_تلخ .اما استعمال  روغن زیتون و کنجد در روند درمان تا بهبودی تاثیر بیشتری دارند . هرشب روغن زیادی به کف پاها یتان  بمالید چون از شب تا صبح فرآیند جذب تداوم داشته  و روغن  ها جذب بدن می شود. از روغنی استفاده کنید که طبیعی و خالص باشد و بهتر آنست که از مغازه هایی که در حضور مشتری روغنکشی می کنند روغن مورد نیازتان را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *