سوزش معده

درمان سوزش معده یا لوله گوارشی

در سوزش معده یا لوله گوارشی دو جرعه شیر سرد معجزه آساست. اگر با گذشت چندین دقیقه یا ساعت دوباره این سوزش ها شروع شد دوباره فقط دو جرعه شیر بنوشید. با مصرف دو جرعه شیر با شروع هر سوزش، خواهید دید که فاصله زمانی شروع سوزش معده تان با گذشت زمان افزایش خواهد یافت و با شگفتی خواهید دید که با این شیوه مشکل سوزش معده تان بر طرف خواهد شد.

در این زمینه یر یک معجزه واقعی محسوب می شود و شما را درمان خواهد کرد. این کار ممکن است یک هفته یا ده روز طول بکشد. کسانی نیز وجود دارند که طی سه روز مشکلشان به کلی از میان می رود. افراد زیادی این مشکل را داشته اند و با دو قلپ شیر مشکل شان به طور کامل حل شد.

با این تصور که سریع تر اثر می کند و سریع تر و زودتر از سوزش معده رها می شوید مبادا بیش تر از دو جرعه شیر بنوشید. دقت کنید که شیر سرد یا هم دمای اتاق باشد. نوشیدن شیر کرم برای این منظور تاثیر بسیار کمی خواهد داشت. برای پیش گیری از شروع سوزش معده یا لوله گوارشی نیز می توانید فقط دو جرعه شیر بنوشید. شیر های پاستوریزه و بسته بندی شده ای که در سوپر مارکت ها به فروش می رسند برای این کار بسیار مناسب هستند.

دو جرعه شیر در عین حال برای معده آنتی اسید محسوب می شود. چند ثانیه بعد از خوردن دو جرعه شیر، PH معده به 3-5 افزایش می یابد یعنی درجه اسیدیته کاهش می یابد و درد و سوزش مربوط به اسیدی شدن معده نیز از بین می رود. نسبت به شدت مشکل سوزش معده، این وضعیت 5 دقیقه ای چند ساعت حفظ می شود.

سوزش معده

توجه

در استفاده از فرمول دو جرعه شیر باید توجه داشته باشید که حتما باید در مدت کوتاهی از شروع سوزش یا درد معده به شیر دسترسی داشته باشید. اگر در مدت زمان کوتاهی از شروع سوزش یا درد معده به شیر دسترسی نداشته باشید در هر بار گویا مداوا از سر شروع می شود. پس هنگامی که از در بیرون می روید یک شیشه کوچک شیر در کیفتان داشته باشید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *