آیا به دنبال روشی برای لاغری هستید ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم خوردن دو الی سه عدد خرنوب، یک ساعت قبل از صرف غذا سبب احساس سیری برای مدت طولانی برای شما خواهد بود و شگفت زده خواهید شد. البته باید توجه کنید که خرنوب ها رسیده و درشت باشند. باید به صورت خام مصرف شوند و برای مدت طولانی در دهان جویده شوند.

لاغری

خوب حالا چگونه خرنوب حس سیری به انسان می دهد؟

می دانیم که هضم غذا در دهان آغاز می شود و خوب جویدن هضم غذا را بسیار آسان تر می کند. خوب جویدن از لحاظ فیزیکی در حد زیادی به وظیفه معده کمک می کند. به عبارت دیگر مواد غذایی به وسیله دهانمان له شده و کوچک می شوند. اما در این کار یک جنبه تجزیه شیمیایی نیز وجود دارد. هضم شیمیایی از آب دهان شروع می شود، در معده ادامه می یابد و در روده ها به پایان می رسد. مواد غذایی حاوی چربی، پروتئین و قند می باشند. پروتئین موجود در مواد غذایی توسط بدنمان جذب نمی شود. برای جذب آن ها توسط بدنمان باید به کمک آنزیم هایی که توسط بدنمان تولید شده اند ، به صورت شیمیایی تجزیه شوند و به حات قابل جذب در آیند. در سیستم گوارش بدن دست کم بیست و پنج نوع آنزیم مختلف برای تجزیه شیمیایی وجود دارد. در آب دهان و در معده و روده ها قند، چربی و پروتئین موجود در مواد غذایی به طور شیمیایی تجزیه می شوند و آنزیم هایی وجود دارد که آن ها را به صورت قند، چربی و پروتئین قابل جذب و قابل استفاده برای بدن در می آورند.

دو الی سه عدد خرنوب که یک ساعت قبل از غذا به صورت خام خورده شود، دارای این ویژگی است که آنزیم ها را مهار می کند. خرنوب فعالیت این آنزیم ها را کاهش می دهد و در سایه این امر قند و چربی موجود در غذا ها کمتر تجزیه می شود و در نتیجه دفع می شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *