لیپوساکشن راهی برای رسیدن به تناسب اندام

متناسب بودن اندام و ظاهر فیزیکی

سایت سلامت : لطفا مطلب ارسال شده در سایت دکتر شاهین کریمیانمتناسب بودن اندام و ظاهر فیزیکی را در ادامه ببینید.

در همه اعصار و جوامع متناسب بودن اندام و ظاهر فیزیکی بدن دغدغه ذهنی افراد بشر بوده است. آگاهی مردم جوامع مدرن امروزی از تاثیر چاقی و تجمع بیش از حد چربی بر روی سلامت انسان و نیز بر روی فعالیتهای روزمره او باعث شده که این دغدغه ذهنی از هر زمان بیشتر شود.

لیپوساکشن و لاغریامروزه چاقی عمومی و موضعی هر دو تاثیر سوء قابل توجهی بر روی سلامت روحی و جسمی انسان دارد.تصویر ایده آل انسان مدرن از تنه و اندام خود تصویری مناسب و عاری از چاقی های موضعی و عمومی است. روش های متعدد نیز برای نیل به اندامی متناسب و وزنی ایده آل ابداع شده است که هر یک کاربرد مخصوص خود رادارند.

غالبا افراد اشکالی در سوخت و ساز و یا جذب و دفع غذا دارند که باعث میشود انرژی دریافتیشان از طریق غذا در بدن صرف سوخت و ساز نشده و در عوض به صورت چربی زیر جلدی ذخیره شود و یا باعث بزرگ شدن غیر طبیعی احشاء شکم شود . این بیماران بهتر است از ابتدای دوران نوجوانی به انجام ورزش مرتب و خودداری از مصرف کالری بیش از حد، از ازدیاد وزن خود جلوگیری کنند. در افراد با گذشت سن و کاهش میزان سوخت و ساز بدن در دوران میانسالی انرژی دریافتی به صورت چربی ذخیره می شود.

پرخوری و کم فعالیتی این حالت را تشدید می کند. در مردان غالبا چربی در ناحیه شکم و مخصوصا داخل شکم ذخیره می شود و یا علت چاقی بزرگ بودن احشاء داخل شکمی است و در خانم ها چربی غالبا در اطراف لگن و ران ها تجمع می یابد و چاقی آنها زیر پوستی است. هر چاقی اعم از موضعی ،زیر جلدی یا داخلی شکمی درمان مربوط به خود را دارد که لیپوساکشن و جراحی های تناسب اندام یکی از روشها است .

متناسب بودن اندام و ظاهر فیزیکی

امیدواریم از مطلب ارسال شده متناسب بودن اندام و ظاهر فیزیکی استفاده کافی برده باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *