ماسک های عسلی برای انواع پوست

1-ماسک عسل برای پوست مستعد جوش:

عسل 3 قاشق چایخوری و پود دارچین یک دوم قاشق چایخوری

طرز تهیه :عسل و دارچین را خوب با هم مخلوط کنید و سپس بر روی پوست خود بمالید.پس از گذشت زمانی معادل 10 الی 20 دقیقه صورت خود را بشویید .خواص آنتی باکتریال عسل و دارچین برای  پوست های مستعد جوش بسیار مفید است.

2-ماسک عسل برای پوست خشک :

آووکادو له شده یک قاشق چایخوری ،ماست پر چرب یک قاشق چایخوری ،عسل یک قاشق چایخوری

طرز تهیه :هر سه این مواد را در ظرف مناسبی ریخته با هم مخلوط کنید تا به صورت صاف و یک دست در آیند.مخلوط به دست آمده را بر روی پوست صورت خود بمالید و پس از گذشت زمانی معادل 20 الی 30 دقیقه شست و شو دهید.چربی های موجود در آووکادو  و ماست پر چرب کاملا پوست را مرطوب می کند و اسید لاکتیک موجود در ماست نرم کننده صورت و از بین برنده منافذ آن است و کلاژن سازی را تقویت می کند.

خواص عسل در تهیه ماسک های زیبایی

3- ماسک عسل برای پوست حساس :

عسل دو قاشق چایخوری و پودر ژله آلوئه ورا یک قاشق چایخوری

طرز تهیه :پودر ژله آلوئه ورا و عسل را با هم مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید و پس از گذشت زمانی معادل  10 الی 20 دقیقه صورت خود را شست و شو دهید.آلوئه ورا پف و التهاب را کاهش می دهد و برای پوست های حساس و دچار سوزش بسیار مفید است .

4-ماسک عسل برای پوست دارای لک و جوش:

عسل دو قاشق چایخوری ،آب لیمو ترش یک دوم قاشق چایخوری

طرز تهیه :عسل و آب لیمو ترش را با هم مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید و پس از گذشت زمانی معادل  20 الی 30 دقیقه پوست خود را شست و شو دهید .آب لیمو ترش تازه پوست را لایه برداری و لکه های تیره پوست  رااز بین می برد.و خاصیت روشن کننده پوست را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *