معجزه این گیاهان در سلامتی

1-پیاز:

سرما خوردگی فقط مختص فصل زمستان نیست و ممکن است در روزهای بهاری و حتی تابستان هم گرفتار آن شوید.اگر می خواهید با یک روش طبیعی و بی خطر و بدون هیچ دارویی سرفه ها و مشکلات تنفسی تان را برطرف کنید سراغ پیاز بروید و آنرا در کنار مجرای گوشتان ببندید.قرار دادن یک قطعه پیاز در گوش میتواند عفونت و التهاب ها را در بدن شما از بین ببرد.این روش درمانی می تواند بیش از هر شربت ضد سرفه ی دیگری موثر باشد. از طرف دیگر این روش تب را پایین آورده و عفونت ها و درد گوشتان را کاهش می دهد .ولی در انجام این کار دقت نمایید.

پیاز ودرمان سرماخوردگی

2-عدس:

عدس یکی از مواد خوراکی پر فایده ای است که مصرف آن برای همه از جمله مردان ضروری است.کالری و چربی عدس کم است اما پروتئین گیاهی آن اهمیت زیادی دارد.از سوی دیگر فیبر و پتاسیم موجود در آن به کاهش قند خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک می کند . وقتی عدس خورده می شود تا 4 ساعت بعد از غذا روی واکنش قند خون تاثیر مثبت داشته و به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می کند و از این طریق خطر بروز حمله های قلبی و بروز التهاب در آرتریت را کاهش می دهد.

عدس مناسب آقایان

3-توت فرنگی:

این میوه علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان های فراوان به سمبل جوانی شهرت داشته و طول عمر را افزایش میدهد.تخریب ماهیچه ها و بافت ها ، خشک شدن مایعاتی که به تحرک مفاصل کمک می کنند و همین طور تجمع مواد سمی مانند اسید اوریک در بدن از جمله اثرات نا مطلوب رادیکال های آزاد موجود در بدن هستند که مسئولیت بروز نقرس و ورم مفاصل را بر عهده دارند.توت فرنگی که یکی از اولین نوبرانه های بهاری می باشد با داشتن گروهی از آنتی اکسیدان ها و مواد سم زدا می تواند این خطرات را برای همیشه از شما دور کند.پس برای مقابله با دردهای ناشی از نقرس و رماتیسم توت فرنگی بخورید.

توت فرنگی نافع در بیماری روماتیسم ونقرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *