معجزه صبحانه در راه رسیدن به تناسب اندام

اهمیت خوردن صبحانه 

این مطلب پیرامون اهمیت مصرف صبحانه برای آن دسته از افرادی که قصد کاهش وزن دارند می باشد .افرادی که مصرف  صبحانه را فراموش نمی کنند  کمتربه  چاقی و اضافه‌وزن مبتلا می شوند و مصرف صبحانه در رژیم های کاهش وزن سبب تسریع  دستیابی به وزن ایده‌آل می شود . مصرف صبحانه سبب کنترل کالری دریافتی در طی روز می شود و از پُرخوری فرد می کاهد .

اهمیت مصرف صبحانه در راه رسیدن به لاغری

صبحانه مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

1-دارای کالری زیادی باشد

در رژیم های کاهش وزن  صبحانه باید بخش قابل‌توجهی از کالری دریافتی شما در طی روز را تامین کرده تا از گرسنگی و پرخوری شما در طی روز جلوگیری کند.

2-حاوی  پروتئین باشد

مصرف مواد پروتئینی مانند تخم مرغ در وعده صبحانه سبب  کنترل اشتها  و کاهش اشتهای فرد در طول روز می شود .

3-به جای چای سیاه چای سبز بنوشید

چای سبز  در افزایش سوخت و ساز و کمک به کاهش وزن بسیار مفید است . اگر بتوانید مصرف چای سبز در صبحانه را به یک عادت تبدیل کنید می توانید از اضافه وزن خود پیشگیری کرده و سریع تر به تناسب اندام دست پیدا کنید.

4- غلات کامل در آن وجود داشته باشد

استفاده از غلات کامل در صبحانه سبب احساس  سیری می شوند . غلات کامل با دارا بودن مقادیر قابل‌توجهی فیبر و سبوس‌ و  ویتامین‌های گروه B در رژیم های کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل نقش به سزایی دارند.

5-مواد فیبر دار را درون صبحانه تان بگنجانید

فیبر با پر کردن شکم پیام سیری را  به مغز مخابره می کند در حالی که بدون کالری می باشد . استفاده از فیبر در ترکیب صبحانه  سبب تسریع در  کاهش وزن می شود . نصف یک سیب بزرگ و کامل 5 گرم فیبر دارد  . اگر صبحانه شما حاوی موادی که در بالا ذکر شد باشد مطمئن باشید به زودی شاهد کاهش چشمگیر وزن خود خواهید بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *