معرفی انواع لاک برای زیبایی ناخن های شما

در این مقاله به بررسی انواع لاک ناخن میپردازیم و در مقاله بعدی که فردا منتشر خواهد شد شما را با کاشت ناخن و شیوه انجام آن آشنا می کنیم .

انواع لاک های ناخن:

1- لاک پایه یا بیس Base Coat

نوعی لاک که به عنوان پایه و زیرساخت و محافظ بر روی ناخن تمیز زده می شود تا  باعث چسبندگی بهتر لاک به ناخن  شود. استفاده از این لاک  از لک شدن و رنگ گرفتن ناخن طبیعی توسط لاک های تیره و پررنگ  پیشگیری می کند.

2- لاک ناخن Nail Polish/ Lacquer

استفاده از لاک های رنگی موجود در بازار لایه رنگی بر  روی ناخن های دست یا پا می باشد  که به ناخن ها  ها رنگ و درخشندگی می بخشد.

3-لاک تری فری

در ترکیب شیمیایی این لاک از  سه ماده مضر فرمالدئید (Formaldehyde)، تولوئن (Toluene) و دیبوتیل فتالات (Dibutyl Phthalate/ DBP) استفاده نشده است .

4-لاک فایوفری

لاکی که در ترکیب آن تولوئن (Toluene)، دیبوتیل فتالات (Dibutyl Phthalate)، فرمالدئید (Formaldehyde)، صمغ فرمالدئید (Formaldehyde resin) و کافور (Camphor) به کار نرفته باشد.

معرفی انواع لاکهای ناخن

5-لاک هفت روزه

لاک ناخنی است که حدود 7 روز دوام می آورد بدون اینکه پریدگی های مشهودی در ظاهرش رخ بدهد. این لاک ها حداقل تا یک هفته سالم می ماند.

6-برق ناخن Top Coat

این نوع لاک اغلب بی رنگ و براق است که البته  نمونه مات آن هم به بازار آمده است. کاربرد این لاک محافظت  از لاک رنگی و دوام  مانیکور و چسباندن تزیینات و نگین ها روی ناخن است.

7- ژل های ناخن UV/ LED Gels

یک نوع ماده شیمیایی بر پایه رزین صمغ بوده  که بر روی ناخن دست یا پا استفاده می شود و فقط  با قرار گرفتن در معرض نور UV یا LED به مدت مشخص خشک و ثابت می شود.

8-ژل لاک Gel Polish

این ماده  انحلال پذیر بوده و مانند   یک لاک معمولی بر روی ناخن زده می شود برای استفاده از ژل لاک نیازی نیست که ناخن های طبیعی ابتدا سوهان خورده و سطح شان زبر شود این ماده  قوی تر از لاک معمولی بوده و  حداقل دو هفته دوام دارد.

 

 

1 یک نظر

  1. تبلیغات در اینستاگرام پاسخ

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین
    سایت ها هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *