چه میوه هایی برای تقویت حافظه مفید است؟

چه میوه هایی برای تقویت حافظه مفید است؟

چه میوه هایی برای تقویت حافظه مفید است؟

چه میوه هایی برای تقویت حافظه مفید است؟

اگر شمابه دنبال تقویت حافظه هستید بهتر است بدانید میوه‌های بنفش و آبی مانند تمشک علاوه بر این که ضد سرطان شناخته شده‌اند مزایای فراوانی نظیر تقویت حافظه، اثر ضد التهابی و افزایش جذب کلیسیم دارند و به آن‌ها میوه جوانی و ضد پیری می‌گویند.

‌مسئول بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات، ضامن افزایش طول عمر و کاهش بیماری‌ها‌ست‌.

نسرین علیزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مصرف سبزیجات و میوه‌های تازه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی‌، سرطان، دیابت و چاقی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: میوه‌ها و سبزیجات زرد و نارنجی خطر ابتلا به سرطان‌ها را کاهش می‌دهد و باعث کاهش میزان کلسترول و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

علیزاده عنوان کرد: سبزی‌ها و میوه‌جات سبزرنگ نظیر کیوی باعث تقویت بنیایی، کاهش فشار و چربی خون، استحکام استخوان و دندان و تقویت بینایی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میوه‌های بنفش و آبی مانند تمشک نیز جزو میوه‌های ضد سرطان شناخته شده‌اند و مزایای فراوانی نظیر تقویت حافظه، اثر ضد التهابی و افزایش جذب کلیسیم دارند و به آن‌ها میوه جوانی و ضد پیری می‌گویند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *