چگونه ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟

 

1-  روغن زیتون

روغن زیتون حاوی مواد مغذی لازم برای رشد مو ها بوده و استعمال موضعی آن برای سلامت  پوست و مو مفید است .با مالیدن  چند قطره روغن زیتون  به ابروهای خود و  ماساژ دادن آن نقطه از پوست  سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست و ابرویتان شوید . این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت 30 تا 60 ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابروها کم شده است) انجام دهید.بهتراست این کار را شب و قبل از خواب انجام دهید، زیرا در این زمان، روغن زیتون فرصت کافی را برای تاثیرگذاری خود خواهد داشت.

download

2-  روغن کرچک

روغن کرچک، یکی دیگر از روغن های مفید جهت  تسریع رشد ابروها می باشد.بدین منظور سه قطره روغن کرچک را به ابرو های خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن منطقه از پوست کنید.انجام دادن این کار حداقل یک بار در روز  ماساژ دادن آن را برای مدت 30 تا 60 ثانیه در پرپشت شدن ابرو های شما موثر است .این کار را هر شب و قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید تا روغن کرچک فرصت کافی برای تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

روغن کرچک و پرپشتی ابروها

3- روغن نارگیل

روغن نارگیل در تغذیه پوست و نرم نگه داشتن پوست بسیار مفید است .برای پرپشت شدن ابروهایتان چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید و بهتر است که شب ها  قبل از خواب این کار را انجام دهید .

 

روغن نارگیل و پرپشتی ابروها

چرا شب ها قبل از خواب بهترین زمان استعمال این روغن هاست؟

به دلیل این که مصرف روغن های ذکرشده در بالا، در طی روز سبب چرب شدن پوست می شوند و پوست چرب میکروب ها و گردو غبار موجود در هوا به راحتی جذب کرده  و ممکن است به عفونت های پوستی مبتلا شویم . اما استعمال این روغن ها در هنگام شب و قبل از خواب امکان جذب آلودگی توسط پوست را کاهش می دهد

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *