چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم؟

 

1- مصرف مواد حاوی آنتی اکسیدان

افزایش مصرف غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند بتاکاروتن، لیکوپن، سلنیوم و ویتامین های C، A و E با محافظت از سلول های خود از آسیب رادیکال های آزاد می تواند سلامت جنسی را تحت تاثیر قرار دهند. میوه ها و سبزیجات رنگ روشن حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند.

2-کاهش مصرف چربی

مصرف بیش از حد چربی های اشباع شده باعث رسوب کلسترول در مویرگ های متعدد آلت می شود و جریان خون در آلت را با مشکل رو به رو می کند؛ در نتیجه فرد نمی تواند به محرک های جنسی صادره از مغز به درستی پاسخ دهد.

3- مصرف زینک

روی از آنتی اکسیدان هایی است که برای تولید تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم لازم بوده و باعث افزایش استقامت در حین فعالیت زناشویی می شود و احساس خستگی را از بین می برد.

راه های افزایش میل جنسی

 

4- مصرف اسیدهای چرب 

اسیدهای چرب  در تولید هورمون های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره کردن ویتامین های محول در چربی مثل E، D و K کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می دارند. اسیدهای چرب ضروری در گیاهان دریایی، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می شود.

5- مصرف ویتامین E

ویتامین E به تولید هورمون های جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر می کند؛ همچنین اکسیژن لازم برای اندام های تناسلی را فراهم می کند و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می شود. ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزی ها یافت می شود.

6- ورزش کردن

افرادی که ورزش می کنند، مقدار انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال ترند. ورزش کردن با شدت متوسط، درست قبل از خوابیدن، جریان خون را در بدن شما منظم تر و کارکرد سیستم عصبی تان را هم بهتر می کند. با منظم شدن جریان خون و بهتر شدن کارکرد سیستم عصبی هم، تمایل شما به داشتن یک رابطه زناشویی لذت بخش پیش از خوابیدن دوچندان می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *