چگونه پاهای زیبا و خوش تراشی داشته باشیم؟

زیبایی پاها  در قسمت ران و ساق پا برای داشتن تناسب اندام از اهمیت خاصی برخوردار است . همانطور که می دانید داشتن پاهای لاغر و بد فرم اصلا خوشایند نیست و فرد را ضعیف جلوه می دهد. به طور کلی انجام حرکات ورزشی یکی از بهترین ها برای تغییرات در اندام و رسیدن به تناسب اندام هستند  در زیر به معرفی ورزش های مفید در این زمینه می پردازیم.

حرکت اول:

با کمری صاف روی صندلی بنشینید و همانطور که در تصویر می بینید تنها باسن را روی صندلی قرار دهید و محل بعد از باسن به سمت پا روی صندلی نباشد. پاشنه را روی زمین قرار داده و انگشتان پا را به سمت بالا بکشید. 10 ثانیه به همین حالت بمانید و انگشتان را راحت کنید و سپس این حرکت را انجام دهید.
photo_2016-07-19_00-25-37

حرکت دوم:

کمی عقب تر بنشینید و یکی از پاها را به سمت جلو کشیده و پای دیگر را به داخل کشیده و با دست نگاه دارید. انگشتان هر دوپا باید به سمت بیرون کشیده شوند.
در یک دوره ی 5 دفعه ای این حرکت را انجام دهید.
photo_2016-07-19_00-26-36

حرکت سوم:

به صورت صاف و با پاهایی کشیده به سمت جلو روی صندلی بنشینید و پاها را به صورت له هم چسبیده در همین حالت حفظ کنید. این حرکت را تا مدتی که پاها خسته نشده اند حفظ کنید و چند ثانیه استراحت و دوباره تکرار حرکت. با وارد کردن فشار و حفظ پاها در این حالت موجب تقویت عضلات پشت پا و به مرور زمان فرم گرفتن انها می شوید. این حرکت را در محل هایی که محبور هستید برای مدتی روی صندلی بنشینید مثل سینما و وسایل نقلیه عمومی و.. انجام دهید.

 

چگونه پاهای خوش تراش و زیبایی داشته باشیم؟

حرکت چهارم:

یکی از پاها را به حالت حرکت سوم نگاه دارید و پای دیگر را به سمت شکم جمع کنید. در این حرکت انگشتان حتما بایستی به سمت خارج کشیده شوند. این حرکت را در 4 مرحله 10 ثانیه ای انجام دهید و به مرور اگر توانستید مدت زمان حفظ این حالت را افزایش دهید.

 

حرکت چهارم در داشتن پاهای خوش تراش و زیبا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *