چگونه چربی های شکممان را از بین ببریم؟

داشتن شکمی صاف و بدون چربی و همچنین اندامی متناسب آرزویی نیست که یک شبه تحقق پیدا کند .این امر مستلزم صرف زمان زیادی است اما مصرف برخی مواد می تواند راه میانبر این مسیر باشد .این مطلب را بخوانید تا با موادی که سبب حذف چربی های شکمی و رسیدن به تناسب اندام می شوند آشنا شوید.

1- زنجبيل

زنجبيل  باعث بهبود فعالیت دستگاه گوارش و صاف شدن شکمتان می شوذ .هر روز صبح چند گرم زنجبيل به چايتان اضافه کرده و نوش جان کنيد. يادتان باشد که زنجبيل سوخت و ساز بدن را بالا مي برد و شما را به هدف تناسب اندام نزديک تر مي کند.

زنجبیل و کوچک کردن شکم

2-سرکه سيب

سرکه سیب غنی از باکتري هاي مفيد براي فلور روده بوده و با حفظ سلامت دستگاه گوارش به هضم چربي ها و رسیدن به شکمي صاف تر به شما کمک می کند. پس من بعد سالادهايتان را با سرکه سیب ميل کنيد.

سرکه سیب و کوچککردن شکم

3- مارچوبه

مارچوبه با دارا بوذن سطح بالایی  از آب و فيبر سبب  بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کليه ها می شود مارچوبه چون حاوي ترکيبات ادرارآور است می تواند به خوبی مواد زائد را از بدن شما دفع کرده و در حذف چربی های شکمتان مفید محسوب شود.

مارچوبه و کوچک کردن شکم

4- گلابي

این  ميوه ي پاييزه حاوي سوربيتول فيبرها و آب بوده و با  بهبود عملکرد روده ها در داشتن شکمی صاف میوه مفیدی یه شمار می آید .این میوه کالری بسیار کمی نیز دارد و در راه رسیدن به تناسب اندام می تواند کمک زیادی به شما کند.

گلابی و کوچک کردن شکم

5-نعنا فلفلي

مصرف روزانه  يک فنجان دم کرده ي این گیاه پس از صرف وعذه های اصلی غذا  راه حل مناسبي براي رفع نفخ و بهبود گوارش و کوچک کردن شکمتان باشد.

نعناع فلفلی و کوچک کردن شکم

6 -رازيانه

رازيانه  گياهی  کم کالري است و از ۹۰ درصد آب تشکيل شده است. پس با پر کردن حجم معده شما نه تنها از پرخوری جلوگیری می کند بلکه باعث افزايش ادرار هم  شده و آب زياد تجمع يافته در بافت ها را از بدن دفع مي کند. بنابراین مصرف رازیانه در صاف کردن شکم به لاغري و تناسب اندام کلي بدن نيز کمک مي کند.

رازیانه و کوچک کردن شکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *