چگونه پاهاي لاغري داشته باشيم+موثرترین روشهای لاغر کردن پا

چگونه پاهاي لاغري داشته باشيم+موثرترین روشهای لاغر کردن پا

داشتن پاهایی لاغر و متناسب کار بسیار سخت و دشواریست .برای لاغری این ناحیه از بدن باید تا می توانید پیاده روی و ورزش کنید و تغذیه تان را متعادل نمایید چرا که لاغر شدن پاهایتان نقش مهمی در زیبایی اندامتان خواهد داشت . در این مقاله سلامت وب شما را با اصول کلی لاغر کردن پاها و روش های مناسب برای داشتن پاهای لاغر آشنا می کنیم .تکنیک های معرفی شده در این نوشته سلامت وب کاربردی بوده و انجام آن ها نتایج رضایت بخشی را به همراه خواهد داشت .

1- خودتان را برای لاغری آماده کنید

شما بهتر است جهت گرم کردن عضلات خود 5 تا ده دقیقه به آرامی راه بروید .

لاغر کردن پا

2-عضلاتتان را بکشید

سپس بر روی زمین بنشینید و عضلات خود را بکشید.

کشیدن عضلات برای لاغر کردن پا

3-بدوید

بهتر است بعد از کشیدن عضلاتتان بدوید ابتدا به آرامی این کار را انجام دهید سپس بر میزان سرعتتان بیفزایید حداقل 15 دقیقه بدوید تا بدنتان کاملا آماده و گرم شود .

دویدن برای لاغر کردن پا

4-این نرمش را انجام دهید

در هنگام دویدن پایتان را تا حد ممکن مطابق شکل به پشت زانوهایتان برسانید و در هر مرتبه 50 بار این کار را انجام دهید .

نرمش های مفید برای لاغر کردنپا

5-نرمش بعدی

در یک نقطه بایستید و یک زانویتان را در حالیکه تا زده اید تا جای ممکن بالا بیاورید کمی نگهدارید و سپس پایتان را به آرامی پایین بیاورید اکنون این حرکت را برای پای مخالف تکرار کنید .

ورزش هایی برای لاغر کردن پا

6-مجددا پیاده روی کنید

اکنون پس از انجام فعالیت های ذکر شده کمی پیاده راه بروید تا ضربان قلبتان منظم شده و در حالت ریلکس قرار بگیرید .کافیست 5 تا 7 دقیقه را به این فعالیت اختصاص دهید .

راه رفتن و پیاده روی برای لاغر کردن پا

7-اسکات را انجام دهید

اکنون زمان فرارسیدن انجام نرمش اسکات است این نرمش را حتما برای دقایقی انجام دهید .بر روی دوپای خود در حالی که زانویتان خم شده است در حالت چمباتمه قرار بگیرید دست های خود را به سمت جلو دراز کنید و بکشید در این حالت چند دقیقه بمانید و سپس بایستید  و مجددا این حرکت را تکرار کنید .

لانژ برای لاغر کردن پا


رپورتاژ آگهی:جهت مشاوره بهترین روش لاغری و بهترین محصولات لاغری با ما تماس بگیرید.

09120685161


ژل لاغری سریع


8-از نرمش زیر غافل نشوید

بایستید و یک پایتان را تا حد ممکن بالا بیاورید پایتان را با دست گرفته و چند دقیقه در این وضعیت بمانید سپس به حالت اولیه باز گردید و این عمل را برای پای دیگر تکرار نمایید .

عضل سازی یکی از راه های لاغر کردن پا

9-تا می توانید آب بنوشید

مصرف آب فراوان در طی روز علاوه بر کاهش وزن در هیدراته کردن بدن شما و تناسب اندامتان نقش مهمی دارد.

خوردن آب فراوان برای لاغر کردن پا

10-دوچرخه سواری کنید

دوچرخه سواری یکی از ورزش های مفید برای کالری سوزی و کاهش حجم چربی های تجمع یافته در تمامی نقاط بدن علی الخصوص پاها می باشد .برای لاغر کردن پادوچرخه سواری بهترین ورزش و تکنیک است که می تواند با حذف چربی های بدن سبب عضله سازی شود.

دوچرخه سواری برای لاغر کردن پا

11-انجام پیلاتس

پیلاتس یکی دیگر از ورزش های مفید برای لاغر کردن پا و عضله سازی در این منطقه می باشد .این ورزش می تواند موجب افزایش میزان کالری سوزی در شما شده و در لاغری کل بدنتان و علی الخصوص پاها نقش مهمی داشته باشد .

حرکات مفید برای لاغر کردن پا

12-رول پا را انجام دهید

رول پا یکی از نرمش های سریع ،آسان و راحت برای لاغر کردن پاها و اندام تحتانی بدن به شمار می آید .برای انجام این حرکت به پهلو دراز بکشیددسستان را در زیر سرتان بگذارید  و سپس یک پایتان را به صورت صاف تا حد ممکن بالا بیاورید مچ پایتان را در این وضعیت بچرخانید ده حرکت انجام دهید و سپس جای پاهیتان را با هم تعویض نمایید.

حرکت قیچی برای لاغر کردن پا

13-حرکت لانج را انجام دهید

در دو دست خود دمبل بگیرید بایستید و یک صندلی در پشت خود قرار دهید اکنون در حالیکه دمبل به دست دارید پای چپ خود را به سمت عقب برده و نوک پایتان را بر روی صندلی قرار دهید پا و زانوی شما باید هم راستا با زمین باشد چند دقیقه در این وضعیت بمانید و مجددا این حرکت را با پای دیگر تکرار نمایید .

دمبل زدن برای لاغر کردن پا

14- از بدن خود استفاده کنید

بر روی زمین در حالت سجده قرار گیرید با این تفاوت که سرتان نباید با زمین تماس پیدا کند در همین وضعیت یکی از پاهایتان را بالا ببرید و پس از ده شماره پایین بیاورید و مجددا این حرکت رابا پای مخالف انجام داده و تکرار نمایید .

افزایش ورزش و ورزش های مفید برای لاغر کردن پا

15- عضلات پایتان را تقویت کنید

کافیست جهت تحقق این امر

و لاغر کردن پا دمبل را در دستتان بگیرید

و ابتدا صاف بایستید

سپس یکی از زانوهای خود را به سمت عقب خم کنید کمی در این وضعیت بمانید و مجددا به حالت قبل باز گردید.

روش های موثر برای لاغر کردن پا

16-کاهش عضلات ران

به پشت بر روی زمین دراز بکشید و  در حالی که زانوهایتان را خم کرده اید توپی را در بین دو پای خود قرار دهید ابتدا با پای راست به توپ فشار بیاورید و سپس این حرکت را با پای چپ تکرار کنید .

قرار دادن توپ بین دو پا جهت لاغر کردن پا

17-شنا کنید

شنا بهترین نوع ورزش هوازیست که علاوه بر لاغری پا در سلامت پوست و مو و کاهش وزن نقش موثری دارد .شما می توانید با شنا کردن عضلات خود را تقویت کرده و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری کنید .

شنا یکی از ورزش های موثر برای لاغر کردن پا

18-از تردمیل استفاده کنید

تردمیل یکی از بهترین دستگاه ها جهت کاهش سایز پایین تنه ،کاهش وزن و لاغری پا می باشد.در حالت سرعت بالا شما می توانید به راحتی کالری سوزی کرده و پاهایتان را لاغر نمایید .

راه رفتن بر روی تردمیل برای لاغر شدن پا

19-برقصید

انجام رقص

و زومبا یکی از برترین روش های کالری سوزی

و لاغری پا ها می باشد

که می تواند چربی بسیاری را در بدنتان بسوزاند

و اندامتان را متناسب کند.

لاغر کردن پا با رقصیدن

20-اسکیت سواری کنید

اسکیت سواری علاوه بر داشتن جذابیت

و هیجان بسیار بالا یکی دیگر از ورزش های مفید برای لاغر کردن پا به شمار می آید .

اسکیت سواری و لاغر شدن پا

21-پروتئین بیشتری مصرف کنید

برای لاغری پاها باید مواد پروتئینی را جایگزین کربو هیدرات ها نمایید چرا که پروتئین برای ساخت و حفظ توده عضلانی بسیار حیاتی است.شما می توانید از کربو هیدرات هایی نظیر حبوبات و غلات کامل و سبزیجات هم استفاده نمایید و از مصرف نوشابه و شربت و مواد قندی جدا خودداری کنید.

22-از فیبر غافل نشوید

مصرف میوه ها و سبزیجات تازه یکی از بهترین راه های دریافت فیبر برای کاهش وزن و لاغری به شمار می آید .با استفاده از این گروه از مواد غذایی ویتامین ها و املاح ضروری مورد نیاز بدنتان را تامین کنید و از کاهش وزن خود لذت ببرید .

مصرف مواد غذایی حاوی فیبر برای لاغر شدن پا

23-از نوشیدنی های جایگزین آب نیز استفاده کنید

شما می توانید علاوه بر نوشیدن آب از نوشیدنی های سالم دیگری نظیر چای سبز استفاده کنید این چای با دارا بودن خاصیت چربی سوزی نقش مهمی در کاهش وزن و لاغری شما دارد.

نوشیدن چای سبز برای لاغر شدن پا

24-از چربی های مفید استفاده کنید

مصرف مواد غذایی حاوی اسید های چرب امگا 3

و افزودن این مواد به برنامه غذاییتان را هرگز فراموش نکنید .

شما می توانید از گردو و ماهی های چرب جهت تامین امگا 3 بدن استفاده نمایید

و از خوردن چربی های مضر اجتناب کنید .

مصرف اسید های چرب امگا3

25-کم بخورید

سعی کنید از میزان پرخوری خود در طی روز جلوگیری کرده

و با کاهش حجم مواد غذایی

و افزایش وعده های غذایی وزنتان را کم کنید .

قبل از خواب حتما آب بنوشید

و در هنگام صرف وعده های غذایی هرگز اب ننوشید.

مصرف مواد پروتئینی جهت لاغر شدن پا

26-کالری سوزی کنید

برای لاغر شدن پا باید تا می توانید وزنتان را کاهش داده و از ورزش هایی که سبب کالری سوزی می شود استفاده نمایید.

کالری سوزی

27-گرسنه نمانید

در رژیم های لاغری مهمترین اصل جلوگیری از گرسنگیست چرا که این امر سبب پرخوری می شود .بنابراین با افزایش دفعات تغذیه خود در طی روز از گرسنگی و ریزه خواری های طی روز جلوگیری کنید .

گرسنه نمانید

28-عجله نداشته باشید

همانطور که افزایش وزن شما یک شبه ایجاد نشده است

بنابراین برای کاهش وزن عجله نکنید

تا دچار بازگشت وزن نشوید .

کافیست در هر هفته یک کیلو از وزن خود را کم کنید .

عجله نکنید


رپورتاژ آگهی:جهت مشاوره بهترین روش لاغری و بهترین محصولات لاغری با ما تماس بگیرید.

09120685161


ژل لاغری سریع


این مقاله اختصاص سلامت وب بوده و کپی برداری از آن بدون لینک ممنوع میباشد

به این مطلب رای دهید
‏‎[تعداد رای کاربران]

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. شیدا

    مرسی وبتون عالیه من میخوام تازه شروع کنم وای نمیدونستم چطوری خیلی کمکم کردین بازم مرسی

    پاسخ
  2. مهتاب

    من از مکملهای الکارنتین استفاده میکنم روزی 45 دقیقه تردمیل میزنم خیلی پاهام لاغر تر شده

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *