لاغری موضعی با لیپوماتیک

لاغری موضعی با روش لیپوماتیک

 یکی از روشهای پر طرفدار جهت لاغری موضعی لیپوماتیک میباشد در مورد این روش لاغری بیشتر بدانید.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است می تواند با سرعت و بدون آسیب بافت های چربی را در زیر پوست بیرون بکشد ، قدرت لیپوماتیک باعث می شود که چربی های انباشته شده در بسیاری از نواحی بدن برداشته شود و از این رو فرد با اندامی زیبا و بدون چربی رو به رو خواهد بود . لاغری با لیپوماتیک در کلینیک کیمیا با بهره گیری از پیشرفته ترین و دقیق ترین تجهیزات پزشکی انجام می شود.این جراحی بسیار موفق بوده و با کمترین عوارض همراه خواهد بود لیپوماتیک  از روش های بدون درد و خونریزی می باشد.

لیپوماتیک چیست

تجمع چربی در ناحیه پهلو و شکم زیبایی ظاهری و فرم بدن را دچار تغییر می کند .تغییرات ایجاد شده در اثر چاقی مانع بسیاری از فعالیت های می شود و از جمله مهم ترین تاثیرات چاقی عدم اعتماد به نفس و حق انتخاب برای لباس می باشد .

جهت از بین بردن چربی های ناحیه پهلو و کفل ها میتوانید از لیپوماتیک کمک بگیرید ، معمولا آب کردن این ناحیه از بدن بسیار سخت و دشوار است و البته نیازمند ورزش های سنگین و طاقت فرسا، پیشنهاد ما برای شما استفاده از روش لیپوماتیک است .

روش جراحی لیپوماتیک

طریقه انجام جراحی لاغری پهلوها  با استفاده از یک میله ی فلزی بسیار نازک انجام خواهد شد ،  ابتدا جراحی با بی حسی ناحیه مورد نظر آغاز می شود ، بعد از آن یک لوله  نازک فلزی وارد بدن می شود  ،نام این میله کانولا است ، کانولا ساکشن همراه با ارتعاش بسیار سریع را به همراه دارد .

جراحی زیبایی لیپوماتیک به طور کلی  با یک موتور بادی کار می کند که سه حرکت نوسان، چرخش و ارتعاش  به میله وارد می کند و میله نیز آن را با یک نیروی قدرتمند به بدن وارد می کند ، نتیجه ی ارتعاشات میله شکسته شدن سلول های چربی و شل شدن آن است.در نتیجه این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی را به ذرات ریز تبدیل می کند. این اقدام بدون آسیب به بافت های دیگری مثل عضلات، عروق خونی و عصب ها انجام می شود . بعد از ریز شدن چربی ها ،سلول های چربی از طریق میله کانولا ساکشن می شوند و در نهایت منجر به کاهش سایز اندام می شوند .

لاغری موضعی با لیپوماتیک

لیپوماتیک چه مزیت و برتری نسبت به سایر روشها دارد؟

  1. بهبود سریع بیمار
  2. کاهش چند سایز در یک جلسه.
  3. لاغری موضعی ناحه پهلو بدون بازگشت.
  4. جدید ترین متد های جراحی لاغری.
  5. فراصوت بودن و کم خطربودن.
  6. بدون آسیب بودن نسبت به روش های دیگر.
  7. کوتاهی دوره ی نقاهت و بهبودی سریع .
  8. بدون نیاز به بیهوشی .
  9. بدون عوارض جانبی.
  10. سفت و لیفت شدن پوست بعد از جراحی .
  11. بدون خطر آمبولی .

قابل ذکر است که بعد از لیپوماتیک پهلوها لازم است تا گن مخصوص را به مدت 1 ماه بپوشید،گن باعث می شود که شما بعد از جراحی نیز شاهد کاهش سایز باشید و فرم اصلی و مورد نظر پزشک را حفظ می نماید،البته این گن میزان تورم ناشی از جراحی را نیز کاهش داده و از بین می برد .

شما میتوانید به کمک لیپوماتیک چربی های شکم پهلو که با ورزش و رژیم غذایی از بین نرفته اند را بردارید، با داشتن اندامی متناسب اعتماد بنفس خود را باز یابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *