با ماسک پوست انار پوستتان را جوان وزیبا کنید

پوست انار خواص آنتی باکتریال بالایی داشته و از این رو درمان خوبی برای عفونت های پوستی به شمار می رود.پوست انار به دلیل داشتن خاصیت سفت کنندگی پوست را تحریک وسفت می کند .این خاصیت منافذ پوست را می بندد و از شل شدن وافتادگی پوست جلوگیری می کند و یک درمان خانگی خوب برای ضد پیری است . خلاصه آن که پوست انار پوست صورت را ترمیم می کند .از این ماسک فوق العاده هفته ای دوبار مصرف کنید تا هم پوست جوان وشادابی داشته باشید و هم چین وچروک صورتتان را از بین ببرید.ّ

ماسک پوست انار لیفت کننده پوست

این ماسک می تواند پوست صورتتان را تا 5 سال جوان تر کند وخطوط ریز  و چین وچروک های روی پوست صورت شما را از بین ببرد .پس تا می توانید مواد مغذی را به پوستتان برسانید و از پوستتان مراقبت کنید .پوست میوه ها وسبزیجات مختلف دور انداخته می شوند اما اگر بدانید که این پوست ها چقدر مفید هستند هرگز آن ها را دور نمی اندازید . پوست انار مزایای زیادی دارد که شما از آن آگاه نیستید .این میوه پوست صورت شما را جوان تر وشفاف تر می کند.

جوانی پوست با پوست انار

چگونه از پوست انار استفاده کنیم؟

پوست انار را می توان خشک وپودر کرد و البته آماده آن در عطاری ها به فروش می رسد.این پودر را میتوان چندین ماه در ظرف در دار نگهداری کنید و برای تهیه ماسک خانگی صورت استفاده کنید.

1- پوست انار را رنده وبا دو قاشق سوپخوری خامه ویک قاشق سوپ خوری آرد نخودچی اضاف کنید و به خوبی آن را مخلوط کنید.مخلوط به دست آمده را بر روی پوست صورت وگردن خود بمالید وپس از 15 الی 20 دقیقه با آب ولرم شست وشو دهید.

2-پوست انار خشک وپودر شده را با گلاب ترکیب کنید و به صورت خمیر در بیاورید .این خمیر را بر روی پوست صورت وگردن خود بمالید و پس از خشک شدن با آب ولرم بشویید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *