با مصرف این مواد غذایی به تناسب اندام برسید

امروزه چاقی و اضافه وزن یکی از مهم ترین دغدغه های افراد علی الخصوص زنان است با ما همراه باشید تا با خوراکی هایی آشنا شوید که هم خوشمزه اند و هم  تناسب اندام را به شما ارزانی می دارند .

مواد موثر در کاهش وزن

1-انار

مصرف انار سبب کاهش میزان اسیدهای چرب در خون  که سبب   ذخیره چربی در اطراف شکم است می شود. مصرف 4 لیوان آب انار  در هفته سبب کاهش چربی های شکمی و پیشگیری از بیماری های قلبی و دیابت می شود .

2-ماهی

این ماده غذایی دارای میزان زیادی امگا۳ است و  امگا۳ بیشتر در بدن سبب تولید انرژی بیشتر در بدن می شود .ماهی غنی از پروتئین می باشد و پروتئین موجود در ماهی  چربی سوزی  بدن شما  را افزایش می دهد .با مصرف ماهی  شما  احساس سیری می کنید از همین رو کمتر غذا خواهید خورد. مصرف حداقل ۲ بار ماهی  در هفته برای کاهش وزن و برخورداری از سلامت قلب و عروق به شما توصیه می شود.

3-آجیل

مصرف مناسب آجیل البته از نوع خام آن  به افزایش چربی سوزی بدن کمک زیادی می نماید . ماده معدنی منیزیم که در آجیل فراوان است  به بهبود خواب و همچنین چربی سوزی بیشتر در بدن شما کمک کند.

4-شیر

استفاده از شیر های کم چرب  در رژیم های لاغری و جهت کاهش وزن بسیار مناسب است. این ماده   سطح بالایی از کلسیم دارد  و کلسیم و لاغری باهم ارتباط مستقیمی دارند . کلسیم موجود در شیر علاوه بر استحکام استخوان ها چربی سوز قوی نیز محسوب می شود .نوشیدن روزانه ۵ لیوان شیر سبب  افزایش سرعت کاهش وزن می شود .

5-فلفل

سریع ترین  راه  برای لاغر شدن استفاده از فلفل_قرمز است. اگر فلفل قرمز را  را به تمامی غذا هایتان اضافه کنید به راحتی و با  کمترین دشواری به تناسب اندام و لاغری دست پیدا خواهید کرد . مصرف فلفل قرمز سبب افزایش  متابولیسم بدن شما می شود  .فلفل قرمز همچنین در کاهش چربی های دور شکم نقش به سزایی دارد.

 

 

نوشته های مرتبط

نظری بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *