با مصرف خوراکی های زیر سایز شکمتان را کوچک کنید

1-کرفس

کرفس منبع  غنی از فیبر و کلسیم است کرفس  از بدن انرژی می‌گیرد تا هضم و جذب شود. کرفس  سرشار از نیتریت است که  در گشاد شدن عروق خونی و گردش بهتر خون مفید است و در چربی سوزی از عضلات شکم سبزی مفیدی محسوب می شود.

خوراکی های چربی سوز

2- بادام

خوردن حداقل ۶عدد بادام در صبح به بدن کمک می کند تا چربی ها را بسوزاند چرا که بادام چربی سوزی عالیست ودر راه کاهش وزن  می تواند به شما کمک کند.

خوراکی های چربی سوز

3- رازیانه

رازیانه  با سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن در تسریع مصرف  کالری از طریق سلول‌ها مفید بوده  و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند.

خوراکی های چربی سوز

4-آناناس

آناناس میوه ای استوایی است که  منبعی غنی از برومولین است که باعث شکستن پروتئین ها شده و شدت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.این میوه در کاهش چربی های شکمی و چربی سوزی بسیار سودمند است.

خوراکی های چربی سوز

5-گوجه فرنگی

گوجه فرنگی با دارا بودن  ویتامین C و اسید ستریالیک اگزالیک  به عملکرد بهتر سوخت و ساز کمک می کند. همچنین این مواد به کلیه ها کمک می کند تا بخش عمده ای از چربی های ذخیره شده را دفع کنند.

خوراکی های چربی سوز

6-پوست لیمو

پوست لیمو حاوی ماده ای به نام پکتین است که به کاهش وزن کمک می کند. این ماده داخل دستگاه گوارش به ژله تبدیل شده و جلوی جذب سریع شکر را می گیرد.

خوراکی های چربی سوز

7- شکلات تلخ

خوردن شکلات تلخ در بین وعده غذایی باعث می شود که کمتر غذا بخورید شکلات تلخ باعث لاغری و چربی سوزی می شود .

خوراکی های چربی سوز

8-اسفناج

مصرف اسفناج باعث ورود  پروتئین های سرکوب کننده اشتها  موسوم به تیلاکوئید به سلول هایتان شده  و کالری دریافتی شما را به شدت کاهش می دهد.

خوراکی های چربی سوز

9- لوبیا سبز

لوبیا سبز سرشار  از فیبر است و  به دلیل بالا بردن سطح هورمون کله سیستوکینین  اشتها را کنترل کرده و در کاهش چربی  های شکمی موثر است.

خوراکی های چربی سوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *