افراط در سیگار کشیدن

درمان برونشیت در افراد سیگاری

استفاده از تیره تیزک برای افرادی که زیاد سیگار می کشند و یا برونشیت هایشان پر شده، علیه نیکوتین یک پادزهر عالی است.

 درمان برونشیت با گياهان

قبل از خوردن آن به صورت خام حتما باید زیر آب سرد به خوبی شست وشو داده شود. اگر به صورت نشسته خورده شود پارازیت های روی آن سبب بروز برخی بیماری ها می شود. در صورت مصرف زیاد تر تیزک به هنگام ادرار سوزشی را حس خواهید کرد که این امر طبیعی است.

افراط در سیگار کشیدن

در نیم لیتر آبی که در حال جوشیدن است 16-15 عدد تره تیزک انداخته می شود و در شعله ملایم به حالت در بسته فقط سه دقیقه پخته می شود. بدون آن که منتظر سرد شدنش باشیم آب کشی می شود. بعد از خنک شدن با شکم گرسنه و یا دو ساعت پس از صرف غذا تمام آب آن نوشیده می شود. به مدت 5 روز پشت سر هم این کار انجام شود و برای هر روز به صورت تازه آماده شود. پس از روز سه یا چهار به مقدار زیاد خلط دفع خواهید کرد و به شگفتی خواهید دید که برونشیت هایتات باز شده است.

به کسانی که به سیگار اعتیاد دارند توصیه می شود گه گاهی این فرمول را اجرا نمایند. البته نوشیدن آب تره تیزک که سه دقیقه جوشیده کار آسانی نیست. در صورتی که نوشیدن این آب برایتان خیلی مشکل باشد می توانید با شکم گرسنه و یا دو ساعت بعد از صرف غذا 16-15 عدد تره تیزک تازه را بدون هیچ افزودنی دیگری از قبیل نمک یا لیمو به صورت خام بخورید و این کار نیز به همان شکل پنج روز مداوم انجام می شود. برای کسانی که مشکل پر شدن برونش را دارند تره تیزک راه حل عالی است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *