راز های ساده برای پیشگیری از سرطان ها

رایج ترین سرطان ها در ایران ، سرطان معده  ،روده بزرگ، خون ، ریه ، مری ،پوست و استخوان می باشد که از بین این سرطان ها سرطان های دستگاه گوارش  بیشترین آمار مبتلایان رو داراست .سرطان های دستگاه گوارش رابطه تنگاتنگی با رژیم غذایی وسبک تغذیه ما دارد. با توجه به نکات زیر از بروز سرطان جلوگیری نماییم.

راه های پیشگیری از بروز سرطان
1-  همیشه میوه هایی رو خریداری کنیم که عطر خوبی دارند .معمولاً محصولات طبیعی تر ، عطر خاص و خیلی خوبی دارند و وقتی در مغازه میوه فروشی میوه را در دست بگیریم، عطر بسیار خاصی را احساس میکنیم .این یک راه ساده برای شناخت میوه های ارگانیک است.نکته بسیار مهم دیگر  این که  اگر با دیدن یا بو کردن یک میوه حس تحریک کننده ای به شما دست داد نشان از نیاز بدن به این میوه می باشد و سعی کنیم در زمان خرید میوه ها ، هربار میوه متفاوتی را تهیه نماییم.
2-  ما ایرانی ها  به نشستن عادت کرده ایم ،پس تصمیم بگیرید  هر روز حدود نیم ساعت ورزش کنید  ،طناب زدن، شنا کردن ودویدن  ویا  ورزش هایی که سبب افزایش ضربان قلب شده و به قول معروف هوازی باشد.

3-  همیشه در کنار وعده های غذاییتان از لیمو ترش استفاده کنید  ، لیمو ترش مانند  یک ارتش قوی به سرطان یا به چربی هایی که در  داخل خون و حتی چربی هایی که در جداره رگ ها محکم چسبیده اند حمله می کند  و مصرف روزانه آن  حتی روی پوست صورت شما تاثیر مثبت می گذارد .

4-هویج سرشار از ویتامین C و A بوده و بسیار عالی می باشد.توت فرنگی ، چای سبز ، چای کوهی ، گوجه فرنگی و نه رب گوجه فرنگی ظاهری و در عمل کدوی رنگ شده با اسانس گوجه، کلم بروکلی و دیگر کلم‌ها ،اسفناج ،سیر ، پیاز ، آناناس ،سیب،قارچ و زردچوبه را حتما استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *