راه های خانگی بزرگ کردن سینه ها

❄❄❄❄❄❄رپورتاژ آگهی ❄❄❄❄❄

دستگاه الکتریکی بزرگ کننده سینه rintab +سرم حجم دهنده سینه  rintab حجم دهنده بسیار قوی سینه فرم دهنده و سفت کننده سینه

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

0912 915 8753

شماره دفتر فروش

021-28423388

 فروشنده این محصول دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک میباشد.

قرص پیوراریا میریفیکا نی نی سایت

قرص پیوراریا میریفیکا چیست


1-پوراریا میریفیکا

پوراریا میریفیکا یا پیوراریا میریفیکا برای سالهای بسیاری به منظور اهداف پزشکی جهت بزرگ کردن سینه و عمدتا بعنوان مکمل هورمون زنانه مورد استفاده قرار می گرفته است. پیوراریا میریفیکا گیاهی ست که بطور بومی در میانمار و شمال شرقی تایلند می روید. این گیاه همچنین با نام  Kwao Krua  نیز شناخته شده است. امروزه عصاره حاصل از این گیاه برای ساخت مکمل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید پیوراریا میریفیکا بر روی سلامتی

مطالعات علمی متعددی جهت تایید اینکه پیوراریا میریفیکا می تواند علاوه بر حجم دادن سینه  فواید بیشماری بر روی سلامتی داشته باشد انجام گرفته است

2-روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم ، سرشار از ویتامین E است و استفاده از آن ، از افتادگی سینه ها جلوگیری نموده و در دراز مدت آنها را سفت نگه می دارد . برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب به مدت یک ماه ، 2 تا 3 بار در روز  روغن جوانه گندم را به مدت 10 دقیقه ( در جهت عقربه های ساعت) روی سینه ها ماساژ دهید . این عمل باعث افزایش جریان خون در سینه ها شده و به اکسیژن رسانی و غذا رسانی بهتر برای سوخت و ساز موضع کمک میکند .

روغن جوانه گندم و بزرگ شدن سینه ها

3- نخل ارّه ای

نخل اره ای  به خاطر مواد گیاهی مغذّی و اسیدهای چرب موجود در آن ، بافت سینه ها را تحریک کرده و باعث بزرگ کردن سینه و بهبود ظاهر سینه ها شود . نخل ارّه ای ، به صورت قرص ، کپسول یا چای عرضه شده و جهت بزرگ شدن سینه ها  2 یا 3 فنجان چای نخل ارّه ای  را  روزانه بنوشید.

نخل اره ای و بزرگ شدن سینه ها

4-شیر سویا

شیر سویا به دلیل داشتن ایزوفلاون ها که ساختارشان شبیه به استروژن است به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند . همچنین شیر سویا سرشار از پروتئین است .ابتدا لوبیاهای سویا را باید به مدت 10 تا 16 دقیقه خیس کنید و پس از آن پوست لوبیاهای سویا را بگیرید . سپس دانه های سویا را به مدت 2 دقیقه داخل فر یا ماکروویو حرارت دهید تا آنزیم های طعم آن از بین بروند . در مرحله ی بعد ، لوبیاهای سویا را به همراه 1 لیتر آب در مخلوط کن ریخته و سپس آن را آبکشی کنید . این مایع شیر سویا نام دارد و باید آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه بجوشانید .شیر سویا را پس از سرد شدن می توانید میل کنید و تا 3 روز در یخچال نگه دارید . برای طعم بهتر آن می توانید از شکلات ، وانیل ، یا نمک نیز استفاده کنید .

شیر سویا و بزرگ شدن سینه ها

5- شنبلیله

شنبلیله یک فیتو استروژن فوق العاده است ، که هورمون های رشد سینه ( استروژن ، پروژسترون ) را تحریک  کرده و به بزرگ شدن حجم سینه ها و سفت تر کردن آن ها کمک می کند . یک چهارم فنجان  پودر شنبلیله  را با کمی آب مخلوط کرده تا به صورت خمیر در آید  . سپس آن را به مدت 10 دقیقه بر روی سینه ها قرار داده و بسیار آرام ماساژ دهید . این روش را 2 بار در روز انجام دهید.

شنبلیله و بزرگ کردن سینه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *