پوستتان را بازسازی کنید

1-روغن زیتون طبیعی:

اگر احساس می کنید ، پوست صورت شما خشک و یا در حال پیر شدن است یکی از بهترین ماسک ها، روغن زیتون کاملاً طبیعی ای است که از له شدن زیتون تازه تولید می شود و تصفیه نشده است.مقداری روغن زیتون روی پوست بریزید و آرام ماساژ دهید ، این کار علاوه بر مواد بسیار مغذی که به پوست شما می رساند ، باعث زنده تر شده عضلات پوست شما می شود و طراوت خاصی را پس از مدتی کوتاه بر روی پوست خود احساس می کنید.

2-ماسک توت فرنگی وشیر:

اگر دوست دارید ، پوستی لطیف تر داشته باشید ، مقداری توت فرنگی  رسیده را پوره کنید و با شیر مخلوط نمایید تا به شکل خمیری صاف درآید ، سپس به آرامی روی پوست بمالید و 10 تا 20 دقیقه بعد با آب خنک بشویید.

ماسک های طبیعی پوست

3-ماست و آرد گندم:

حدود 2 قاشق ماست به همراه 2 قاشق آرد را مخلوط کنید تا ماده ای منسجم به دست آید ، سپس حدود 10 دقیقه بر روی پوست بگذارید و قبل از خشک شدن ، با آب خنک بشویید.

4-ماسک آبلیمو و سفیده تخم مرغ:

مناسب برای رفع سرخی و چربی های روی پوست .

5-ماسک آلوئه ورا:

اگر پوست صورت شما خشک و حتی دارای منافذ زیاد بر بروی پوست خود هستید ، ابتدا چربی های داخل منافذ را تا حدی که به پوست فشار زیادی وارد نشود خارج کنید و سپس آلوئه ورا برش داده شده را روی پوست خود ماساژ دهید تا مواد به خوبی جذب شوند.

6-خواب کافی:

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی پوست ، داشتن خواب کافی هست ، پس سعی کنید در روز حدود 8 ساعت در نهایت آرامش خواب داشته باشید و حتماً قبل از خواب لبخند ، و امید داشتن به آینده را فراموش نکنید.در پایان یادتان باشد برای داشتن ظاهر آرام و با طراوت ، ابتدا باید از درون ، روح آرام و با طراوتی را صاحب شویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *