چگونه ران های زیبا و متناسبی داشته باشیم؟

استفاده از چربی مخفی در غذاها در چاق شدن ران ها موثر است

برای این که از شر چربی های اضافه و ذخیره شده در منطقه ران ها خلاص شوید باید  میزان مصرف چربی ها و قندها را محدود کرده و به حداقل برسانید. خیلی از افراد بر این عقیده اند كه ما از غذا های خیلی كم چرب استفاده می كنیم و مصرف روغن در غذاهایمان را محدود کرده ایم در حالی كه بدون این كه خودشان احساس كنند، خیلی بیشتر از نیازشان چربی مصرف می كنند. چرا که  از چربی های مخفی در خوراکی هایی که در طی روز می خوریم  استفاده کرده ایم .مثلاً سس موجود در ساندویچ حداقل 8 گرم چربی دارد یا یك مشت بادام زمینی 26 گرم چربی دارد و یا یك فنجان شیر معمولی 7 گرم چربی دارد. پس ما چربی را مصرف می كنیم بدون آنكه خودمان متوجه شویم.ولی منظور ما این نیست كه شیر و بادام زمینی را كه دارای فواید زیادی هستند، مصرف نكنید. بلكه بایستی به مقدار كافی و لازم از این دو ماده غذایی و سایر خوراكی ها دریافت كنید. به این صورت كه اگر در معرض چاقی هستید از لبنیات كم چربی ( حداقل 3 لیوان در روز) و نیز آجیل به مقدار حساب شده استفاده كنید.

راه های رسیدن تناسب در ران ها و اب کردن چربی های موجود در این ناحیه چیست؟

چه کنیم تا ران های متناسب و زیبایی داشته باشیم؟

1-استفاده از نوشیدنی های حاوی کافئین 

از نوشیدنی های حاوی کافئین بدون شکر در طی روز و به میزان مناسب استفاده کنید چرا که این نوشیدنی ها در افزایش سوخت و ساز بدن و بالا بردن سطح متابولیسم بدن موثر بوده و بامصرف این نوشیدنی ها راحت تر چربی های انباشته شده در منطقه ران را سوزانده و زودتر به تناسب اندام می رسید.

2-چای سبز 

نوشیدن چای سبز به علت اثرات مستقیم در چربی سوزی و افزایش مصرف انرژی نیز یکی دیگر از راه های آب کردن چربی های ران می باشد.

3-نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب

تا می توانید آب بنوشید چرا که نوشیدن اب هم می تواند ران های شما را زیبا و متناسب کند.

4-نرمش و ورزش را فراموش نکنید

انجام نرمش هایی مانند دوچرخه زدن در جا ،حرکت قیچی و دراز و نشست نیز در از بین بردن چربی های این ناحیه موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *