با روش های زیر به راحتی چربی های شکمتان را از بین ببرید

رژیم ها و پرهیز های غذایی به تنهایی در آب کردن چربی های شکم موثر نبوده و باید حتما با ورزش و نرمش همراه شوند در این مقاله نرمش هایی مفید جهت آب کردن چربی های شکمتان را به شما آموزش می دهیم تا با انجامشان و رعایت اصول مناسب تغذیه ای هر چه سریع تر شکمتان را آب کنید.

 

نرمش های مفید برای آب کردن شکم

1- گرم کردن بدن

در حالی که زانو ها را خم کرده اید روی زمین صافی به پشت دراز بکشید. دم عمیق بکشید و چانه خود را به سینه بچسبانید. با بازدم فقط سر، گردن و شانه ها را از زمین جدا کنید و دست ها را به سمت پاها بکشید. بین هر حرکت مکث کنید و نفس عمیق بکشید. به آرامی به حالت اولیه برگردید، نفس عمیق بکشید و حرکت را هشت بار تکرار کنید.

2-چرخش

به پشت دراز بکشید دست ها را به سمت بالا و پاها را در جهت خود کاملا بکشید به طوری که بدن شما یک خط کاملا صاف را تشکیل دهد. با دم، دست ها را به سمت جلو بیاورید و هم زمان بالا تنه خود را از زمین جدا کنید. با بازدم در حالیکه تا نیمه بدن را از زمین جدا کرده اید مسیر را ادامه دهید و انگشت دست را به انگشت پا برسانید. دم بگیرید و حرکت را برعکس انجام دهید، در نیمه راه نفس را بیرون بدهید تا به حالت اولیه برگرید. این حرکت را ده بار انجام دهید.

3- قیچی

هر دو پا را به سمت بالا بکشید. آنها را راست نگه دارید، پای چپ را پایین بیاورید تا زمانی که در 6 اینچی سطح زمین قرار بگیرد. سر و شانه ها را به سمت بالا بکشید و پشت پای راست را با دست بگیرید، به آرامی پای راست را به سمت خود بکشید. پاها را جابه جا کنید و حرکت را تکرار کنید. این چرخه را به سرعت ده بار انجام دهید.

4- کشش ران

پاها را به سمت بالا بکشید و دست ها را هم به حالت کشیده روی زمین در کنار بدن خود قرار دهید. کف دست باید روی زمین باشد. دم بگیرید و ماهیچه های اصلی خود را منقبض کنید.با بازدم ران را به سمت عضلات دنده بیاورید، باسن را اززمین بلند کنید و پاها را مستقیم به سمت بالا بکشید. در حالی که به آرامی پایین بر می گردید نفس را به داخل بکشید. این حرکت را ده بار تکرار کنید.

5- چرخش بالاتنه

چهار زانو بنشینید و دست هایتان را در حالیکه سر انگشت ها یکدیگر را لمس می کنند رو به روی بدن بکشید. نفس را به داخل بکشید. شکم را قفل کنید و با بازدم به آرامی بالاتنه را 45 درجه به سمت راست بچرخانید. به وسط برگردید و حرکت را به سمت چپ تکرار کنید. این حرکت را ده بار انجام دهید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *