با مصرف این خوراکی ها چاق شوید

1-گردو:

گردو  با اشتن مقادیر بالایی از امگا 3  و امگا 6 یکی از آجیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. گردو  می تواند سبب بهبود عملکرد مغز شده و از بدن شما در برابر بیماری های مختلف محافظت می کند.

 

گردو مفید جهت اضافه وزن

2-شیر پرچرب:

شیر  پرچرب با داشتن آنزیم های مفید و املاح و ویتامین های بسیار  به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین برده   و خوراکی  مناسبی برای افرادی که  می خواهند چاق شوند باشد .

 

شیر پرچرب مفید جهت اضافه وزن

3-روغن زیتون:

این روغن با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی و خواص ارزشمند  از بروز بیماری های قلب و عروقی  پیشگیری کرده و ماده مفیدی جهت افزایش وزن و چاقی محسوب می شود .

 

روغن زیتون مفید جهت اضافه وزن

4- غذاهای  دریایی:

ماهی های چرب و روغنی همچون سالمون ،ساردین ، آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا3 هستند. این مواد همچنین به شما در داشتن بدنی سالم و چاق نیز کمک می کنند.

 

غذاهای دریایی مفید در چاق شدن

5-نارگیل:

آب نارگیل  و خود نارگیل دارای مواد مغذی  و ویتامین های بی شماری بوده  و به علت داشتن کالری بالا می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند.

نارگیل در افزایش وزن موثر است

6-موز:

موز میوه ای  مغذی و چاق کننده به حساب می آید  موز همچنین می تواند انرژی روزانه شما را نیز تامین کند و یک میوه مفید جهت رفع لاغری افراد به حساب می آید.

موز مفید در چاق شدن

7-دانه های روغنی:

دانه هندوانه، تخم آفتابگردان  و کنجد  دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن بوده  و به شما در چاق شدن کمک  می کنند.

 

دانه های روغنی مفید جهت چاق شدن

8-بادام:

بادام یکی  دیگر از آجیل ها است  که می توانید روزانه از آن استفاده کنید. بادام منبع غنی  از ویتامین های مختلف بوده و در برطرف نمودن بیماری های عصبی  موثر است. بادام نیز می تواند در اضافه شدن وزن افراد لاغر نقش اساسی داشته باشد.

 

بادام خوراکی مفید جهت چاق شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *