با مواد موثر در چربی سوزی بدن آشنا شوید

اگر می خواهید به تناسب اندام برسید و از شر چربی های اضافه بدنتان خلاص شوید ما خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می نماییم موادی که در زیر به شما معرفی می گردد سبب افزایش چربی سوزی شده و راه رسیدن به وزنی ایده آل و داشتن تناسب اندام را برایتان هموار می نمایند .

1-روغن زیتون

روغن زیتون  در جهت کاهش وزن بسیار موثر  است. مصرف روغن زیتون می توانند در سوزاندن کالری های بدن کمک کننده  باشند. نکته ی مهم این جاست که شما باید مصرف انواع دیگر چربی ها مثل کره و خامه را کاهش دهید و روغن زیتون را به مقدار مشخصی استفاده کنید.

index

2- زنجبیل

زنجبیل سوخت و ساز بدن را بالا می برد و به کاهش وزن شما کمک می کند. برای مقابله با التهاب های احتمالی بدن و صاف شدن شکم، هر روز صبح چندگرم زنجبیل به چای تان اضافه کرده و نوش جان کنید. این ریشه ی پرخاصیت برای افرادی که هنگام بیدار شدن از خواب دل درد دارند، مفید است. البته لازم به ذکر است افرادی که دارای مشکلات فشار خون می باشند قبل از مصرف زنجبیل حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

563

3- رازیانه

رازیانه گیاهی بسیار کم کالری و متشکل از 90 درصد آب است، در نتیجه به راحتی می تواند شما را سیر کره و مانع ازپرخوری تان شود. همچنین باعث افزایش ادرار شده و آب تجمع یافته در بافت ها را از بدن دفع می کند. درنتیجه باعث لاغری و تناسب اندام کلی بدن می شود. شما می توانید از آن خورش تهیه و میل کنید.

رازیانه در چربی سوزی موثر است

4- نعناع

اگر بعد از مصرف غذا همیشه  احساس سنگینی و نفخ می کنید به سراغ نعناع بروید، زیرا با التهاب های احتمالی بدن تان مقابله می کند و سوخت وساز بدن را بالا می برد. بعد از غذا به خصوص وعده ی شام، خوردن یک فنجان دم کرده ی نعناع می تواند راه حل مناسبی برای رفع نفخ و بهبود گوارش باشد.

نعناع در چربی سوزی موثر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *