کرم کوچک کننده بینی ۲ان 2n

سرم یا محلول کوچک کردن بینی 2N کرم کوچک کننده بینی 2N |اسم بهترین محلول کوچک کننده بینی

آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد ?

کرم کوچک کننده بیوتیفول نوز مخصوص بینی های گوشتی بوده و محصولی از گروه تولیدی IHB می باشد .این کرم با دارا بودن ترکیبات بی نظیر گیاهی یکی از روش های آسان ،در دسترس و مقرون به صرفه برای برای زیبا شدن و خوش فرم شدن بینی شما می باشد .کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز ( Beautiful Nose ) برنده جایزه از سازمان بهداشت آمریکا می باشد و با دارا بودن تاییدیه ها و مجوز های لازم بهترین راه کوچک نمودن و خوش فرم کردن بینی های گوشتی به روش غیر تهاجمی شناخته شده است .در واقع می توان گفت این کرم جادویی بهترین جایگزین به جای روش های جراحی بینی می باشد و شما می توانید تغییرات محسوسی را در فرم بینی تان تنها پس از گذشت 2 هفته استفاده از این محصول جادویی مشاهده نمایید .

زیبایی طبیعی بدون عمل جراحی کوچک کننده و فرم دهنده و لاغر کننده بینیکرم کوچک کننده بینی2n فقط جهت بینی های گوشتی قابل استفاده است و در صورتی که … غضروفی دارد و دیگری قسمت پشتی و بالایی که از استخوان تشکیل شده است


 نحوه مصرف کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز

قیمت بهترین کرم کوچک کننده بینی

 کرم کوچک کننده بینی 2N و سرم کوچک بینی گوشتی بسیار قوی از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی تبدیل میکند.

نام محصول: سرم بینی کوچک کننده و فرم دهنده سریع 2n

شرکت eyemed درجه کیفی: درجه یک

کشور سازنده: korea

ارتباط با مشاورین ما

شرکت توزیع کننده در ایران: شرکت ایمد کره جنوبی

8753 915 0912

090 450 366 98

                     (به علت واردات مستقیم کمترین قیمت ارائه شده است)

قیمت محصول: 750000 تومان

قیمت فروش ویژه: 630 هزار تومان (به مدت محدود)

 

قیمت ارائه محصول در نمایندگی اصلی

سرم کوچک کننده بینی 2nبسیار قوی650 هزار تومان

کرم کوچک کننده بینی 2n قوی 468 هزار تومان

ژل اگوستا 385 هزار تومان

ژل لارا 228 هزار تومان

(به علت واردات مستقیم کمترین قیمت ارائه شده است)

قیمت بهترین کرم کوچک کننده بینیقیمت محصول: 720000 تومان

قیمت فروش ویژه: 650 هزار تومان (به مدت محدود)

کرم کوچک کننده بینی  2N از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک “کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی” بدل میکند

 

راه و روشهای کوچک کردن بینی


یک فرصت خرید استثنایی:

بنا به درخواست شما مشتریان گرامی مبنی بر عرضه این محصول با قیمت پایین تر مدیریت شرکت تصمیم گرفتند تا این محصول را به قیمت عمده به مشریان عرضه کند. حسن اعتماد شما مشتریان به شرکت2N باعث گشته تا این اتفاق مهم برای اولین بار در ایران بیفتد که محصول به قیمت عمده به خود مشتری عرضه شود.

قویترین کرم چربی سوز بینی های گوشتی کوچک کردن بینی

محلول کوچک کردن بینی 2N کرم کوچک کننده بینی 2N

کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز 2n از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی بدل میکند

برای استفاده از این محصول بی نظیر و موثر کافیست روزی سه بار بینی خود را بشویید و سپس مقدار کمی از این محصول را بر روی بینی خود بگذارید و بینی خود را از پایین به بالا به مدت 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید .شما تنها با استفاده از کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز ( Beautiful Nose )می توانید در عرض مدت کوتاهی رویای کوچک کردن بینی خود را به واقعیت تبدیل کنید و به راحتی بینی خود را کوچک ،زیبا و خوش فرم نمایید .برای این که بتوانید رویای خود را محقق کنید کافیست این محصول را به صورت اصل و اورجینال تهیه کنید تا با خیالی آسوده به پیشواز زیبایی  و جذابیت بروید .برای خرید کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوزآیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد نی نی سایت

کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت و سفارش دهید .

چرا بعد از استفاده از کرم کوچک کننده بینی چسب می زنند یا از گیره استفاده میشود؟

بعد از استفاده از کرم کوچک کننده بینی به مصرف کنندگان توصیه می شود که به مدت ۲ هفته تا ۲ ماه روی بینی چسب بزنند. چسب زدن به بینی موجب کاهش سریع تر ورم بینی، تسریع روند دستیابی به نتایج بهتر می شود.

چسب زدن به بینی یا گیره زدن به بینی برای کوچک کردن بینی دو فایده مهم دارد:

۱- کاهش ورم بینی

۲- بهتر فرم گرفتن بینی

وهله اول چسب زدن  و گیره زدن بعد از کرم هم روی فرم بینی تائیر دارد هم روی ورم بینی.

می توانید فقط شبها موقع خواب به بینی چسب یا گیره کوچک کننده بینی بزنید و روزها چسب را از روی بینی بردارید.

2 ماه بعد از مصرف کرم یا سرم کوچک کننده بینی ، معمولاً به نتیجه داخواه میرسید، اما اگر ورم بینی خوب نشده باشد یا دوباره بینی ورم کند، می توان به استفاده از کرم و چسب و گیره به بینی را تکرار کرد.

روش صحیح استفاده از چسب بینی بعد از مصرف کرم یا سرم کوچک کننده بینی

چسب کوچک کننده بینی

كرم كوچك كننده بینی قدرتمند کوچک کردن کرم کوچک کننده بینی.

 چسب کوچک کننده بینی نیز محصول دیگری جهت کوچک کردن بینی های گوشتی و رفع جوش های سر سیاه و چربی های زیر پوستی می باشد .این محصول هم زمان با اصلاح سایز بینی شادابی و طراوت را به پوست بینی شما بازمی گرداند و بینی شما را خوش فرم تر و جذابتر نشان خواهد داد.

  1.  بینی و گونه های خود را به خوبی با آب و صابون ملایم بشوئید یا با پنبه آغشته به الکل پاک کنید. سپس با استفاده از یک حوله نرم، به ملایمت و با  روش گذاشتن و برداشتن آب اضافی را از روی پوست بزدائید. 5 تا 10 دقیقه صبرکنید تا پوست بینی به طور کامل خشک شود.
  2. بسته به سایز بینی، یک قطعه ۱۰ تا ۱۲ سانتی چسب کاغذی را جدا  کنید و به صورت «U شکل» زیر بینی بچسبانید. دقت کنید که چسب جلوی سوراخ های بینی را نگیرد. بخش وسط نوار چسب زیر نوک بینی قرارگرفته و به سمت بالا روی کناره های بینی مالش داده می شود تا به خوبی روی بینی بخوابد.  دو انتهای چسب باید تا نزدیک چشم ها بالا بیاید. این چسب در جلوگیری ازافتادگی بینی موثر است.
  3. بعد سه قطعه چسب 3 تا 5 سانتی از بالا به پائین به صورت عرضی روی بینی بچسبانید به طوریکه لبه چسب ها روی یکدیگر را بپوشانند. روی چسب ها را به آرامی مالش دهید تا به خوبی روی پوست بینی تثبیت شوند.
  4. سپس یک لایه چسب عرضی دیگر روی لایه قبلی بچسبانید و مالش دهید تا به خوبی روی بینی قرار گیرند.
  5. در نهایت، قسمت اضافه چسب را از نوک بینی با قیچی ببرید

روش صحیح استفاده از گیره بینی بعد از مصرف کرم یا سرم کوچک کننده بینی

طبق عکس زیر گیره را پس از دو الی سه ساعت پس از مصرف کرم یا سرم روی بینی بزنید

 

طریقه استفاده از این محصول به چه صورت می باشد؟

شما تنها با صرف 20 دقیقه زمان در طی روز جهت استفاده از این محصول به صورت منظم خواهید توانست فرم و شکل دلخواه بینی خود را در عرض یک ماه به دست آورید .این محصول با طراحی منحصر بفرد علاوه بر کوچک نمودن بینی در کاهش تجمع چربی در ناحیه بینی نیز نقش موثری دارد .

تلفن تماس جهت برقراری ارتباط با کارشناسان بخش فروش:

09129158753

کرم کوچک کننده بینی تضمینی

تلفن ارتباط جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما:09301116808

 


آیا استفاده از کرم کوچک کننده بینی عوارضی دارد؟

شاید باور نکنید که این محصول بدون کوچکترین عارضه ای می تواند فرم بینی شما را اصلاح کند و در واقع بهتر است بگوییم عوارض کرم کوچک کننده بینی بسیار ناچیز و در حد صفر می باشد .

ارزیابی ها و بررسی ها ی به عمل آمده حاکی از رضایت مصرف کنندگان این محصول بوده و تمامی این افراد اذعان داشته اند نتایج مطلوبی را در مدت کوتاهی کسب نموده اند .افرادی که پوست های حساس دارند نیز می توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند چرا که این محصول سبب بروز واکنش های آلرژیکی پوستی و بروز حساسیت نمی شود .


گیره کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز چیست؟

اگر دارای بینی گوشتی می باشید بهتر است بدانید روش های جراحی به هیچ عنوان نمی توانند فرم بینی شما را تغییر داده و یا اصلاح نمایند .روش های جراحی مخصوص افرادی با بینی های استخوانی می باشد و تنها راه بهبود فرم بینی در افراد دارای بینی های گوشتی استفاده از وسایل و محصولات جانبی و موثر در این زمینه می باشد .گیره کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز 2N یکی دیگر از محصولات بی نظیر در عرصه زیبایی و اصلاح فرم و ساختار بینی می باشد که بدون ایجاد عارضه در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای اندک شما را به خواسته تان نزدیک می کند .این محصول پر طرفدار و پر فروش تاثیری معجزه آسا در کوچک نمودن بینی های گوشتی دارد و استفاده از آن نتایج شگفت انگیزی را در مدتی بسیار کوتاه برایتان به ارمغان می آورد .


مزایای استفاده از گیره کوچک کننده بینی چیست؟

گیره کوچک کننده بینی گوشتی ساختاری یو  شکل دارد و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد سیلیکونی بهداشتی تهیه و ساخته شده است .این دستگاه با ایجاد فشار ملایم بر روی بافت بینی سبب  جمع شدن غضروف بینی و در نتیجه خوش فرم شدن و کوچک شدن بینی می شود .این دستگاه مزایای بی شماری دارد که در ادامه به معرفی مزایای این محصول می پردازیم:

  1. روشی بی خطر ، آسان و ارزان جهت کوچک کردن بینی

  2. مسدود ننمودن راه های تنفسی

  3. دارای بهترین کیفیت
  4. برخورداری از دو پد سیلیکونی
  5. قابل شست و شو
  6. جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
 

آیا استفاده از گیره کوچک کننده بینی عوارضی دارد؟

پدهای استفاده شده در این محصول از جنس ضد باکتری و دئودورانت بوده فلذا سبب بروز حساسیت های پوستی نمی شوند .در نتیجه استفاده از این محصول روشی طبیعی برای کوچک نمودن بینی به شمار می آید و تنها با وارد کردن کمی فشار سبب کوچک نمودن شکل بینی می شود .


چگونه گیره کوچک کننده بینی را تهیه کنم؟

قیمت گیره کوچک کننده بینی نسبت به کارایی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .اگر قصد خرید این محصول پرفروش را دارید و می خواهید به روشی کاملا آسان و کم هزینه بینی خود را زیبا کنید فرصت را از دست ندهید و تنها با یک تماس محصول مورد نظر را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .جهت برقراری ارتباط با ما با شماره زیر تماس بگیرید :

تلفن تماس جهت ارتباط با ما:

کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز 2n از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی بدل میکند

09129158753


 استفاده از ترفندهای آرایشی برای کوچک نشان دادن بینی

استفاده از ترفندهای آرایشی با تمرکز بر روی بینی یکی از راه های کاربردی و کم هزینه برای کوچک نشان دادن بینی های بزرگ است .یادگیری در مورد چیدمان، ترکیب کردن، و چگونگی مواد آرایشی سبب می شود ذهن افراد مخاطب به سمت دیگری معطوف شده و بینی شما کانون توجه قرار نگیرد.در ادامه بهترین تکنیک های آرایشی مفید در این زمینه را به شما آموزش خواهیم داد:

  1. ابتدا برای شروع آرایش تمامی صورت به جز نوک بینی خود را با یک کرم پودر مناسب بپوشانید .
  2. اکنون یک خط برجسته بر روی تیغه بینی خود به وسیله کرم پودر روشنی بکشید.
  3. اطراف خط رسم شده را با یک سایه تیره تر از بالا به پایین خطی بکشید.
  4. اکنون به وسیله یک برس نرم این دو خط را در هم ادغان نموده و به محو نمایید .
  5. اکنون خط گونه خود را مشخص کرده و از رژ گونه مناسب برای برجسته نشان دادن گونه هایتان استفاده کنید.
  6. از یک رژ گونه برنزه و یا قرمز برای معطوف شدن حواس مخاطب به سمت گونه ها استفاده کنید.
  7. خط چشم مناسبی بکشید و از یک رژ لب براق بر روی لبان خود استفاده کنید .
  8. برای آرایش سریعتر و دقیقتر  از برس های مناسبی استفاده کنید .
  9. محصولات آرایشی با کیفیت می تواند در هایلایت خوب و کانتورینگ مناسب پوست صورت مفید محسوب شود.
  10. برای کوچک نشان دادن بینی خود از سایه های تیره تر از رنگ پوستتان تا دو درجه تیره تر استفاده کنید .
  11. ابزار مناسب آرایشتان را به صورت کامل از معتبرترین مرکز فروش لوازم آرایشی خریداری نمایید .با رعایت تمامی نکات ذکر شده می توانید آرایشی بدون عیب و تقص داشته و بینی خود را کوچکتر نشان دهید .

کوچک کردن بینی بدون جراحی با لیزر


تمرینات موثر در اصلاح فرم بینی

  • کوتاه کردن بینی:اگر قصد کوتاه نمودن بینی خود را دارید بهتر است انگشت اشاره خود را بر روی نوک بینی خود قرار دهید و با فشار دادن  انگشتان به سمت پایین طول بینی خود را کاهش دهید.
  • تغییر شکل بینی :اگر قصد دارید تا بینی خود را باریک کنید بهتر است هر دو طرف سوراخ های بینی خود را گرفته و به سمت داخل فشار دهید .
  • صاف کردن بینی:جهت صاف نمودن بینی خود لبخند بزنید و در همین زمان دو طرف بینی خود را با دست گرفته و به سمت بالا بکشید .
  • ماساژ بینی :اگر قصد تغییر در هر نقطه از بینی خود را دارید ماساژ را فراموش نکنید شما می توانید با فشار و یا کشش غضروف بینی تا حدی بینی خود را به فرم دلخواهتان در آورید .
  • یوگا:تمرینات یوگا و انجام تنفس صحیح و اصولی یکی دیگر از روش های کوچک کننده بینی با ورزش است .برای انجام این تمرین کافیست  یکی از سوراخهای بینی خود را به مدت 4 ثانیه ببندید و  از طریق سوراخ بینی دیگر نفس بکشید و سپس این تمرین را با سوراخ دیگر بینی خود تکرار کنید.

بهترین سن برای کوچک کردن چه زمانی است؟

 نی نی سایت

یاری از نوجوانان با وارد شدن به سن بلوغ نسبت به چهره خود حساس تر شده و درصدد اصلاح مشکلات زیبایی چهره و بدن خود هستند و متاسفانه برای بسیاری از جراحی ها محدودیت سنی وجود دارد. و شخص باید تا زمان رسیدن به سن مورد نظر صبر کند.

یشترین سن برای انجام عمل بینی بستگی به سلامت عمومی شخص دارد. اما ازآنجایی که در سنین بالای ۶۰ سال، ترمیم با تأخیر انجام می شود و احتمال بروز عوارض بیشتر است انجام جراحی برای اشخاص بالای ۶۰ سال انجام نمی شود.

کرم کوچک کننده بینی اصل به صورت موضعی بر روی پوست بینی … بهترین کرم کوچک کننده بینی اصل بیوتی فول نوز را به شما پیشنهاد میکنیم

روش های خانگی کوچک کردن بینی

  • استفاده از زنجبیل:استفاده از زنجبیل به عنوان ماسک خانگی کوچک کننده بینی شناخته شده است . زنجبیلبا دارا بودن خاصیت چربی سوزی علاوه بر آب کردن چربی های تجمع یافته در بدن در رفع چربی های بینی نیز نقش دارد .بدین منظور مقداری آب به پودر زنجبیل اضافه کنید و این خمیر را به پوست بینی خود بمالید پس از گذشت 5 دقیقه پوستتان را بشویید .ممکن است کمی در پوستتان احساس سوزش نمایید که کاملا طبیعی بوده و حاکی از از بین رفتن چربی های موجود بر روی بینی می باشد .
  • استفاده از یخ:همه ما می دانیم که سرما سبب انقباض می شود بینی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در اثر سرد کردن کوچک و منقبض می شود .کافیست مقداری یخ را در پارچه ای نخی بگذارید و به مدت ده دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید .این کار را ۳ بار در روز و به مدت چند هفته ادامه دهید تا نتایج مطلوبی را کسب نمایید .
  • بینی خود را بخور بدهید:استفاده از دستگاه بخور یکی دیگر از روش های خانگی موثر برای کوچک کردن بینی می باشد .ورود بخار آب به منافذ پوست صورت سبب دفع چربی ها و کاهش سایز بینی و بهبود وضعیت ظاهری پوست بینی می شود.کافیست بینی خود را به مدت 5 الی 20 دقیقه بخور دهید و در هنگام بخور پوست بینی خود را ماساژ دهید

کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز 2n از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی بدل میکندکرم کوچک کننده بینی تضمینی

09129158753


نمایندگی فروش انواع کرم بینی در ایران

 کرم کوچک کننده بینی 2N و سرم کوچک بینی گوشتی بسیار قوی از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی تبدیل میکند.

نام محصول: سرم بینی کوچک کننده و فرم دهنده سریع 2n

شرکت eyemed درجه کیفی: درجه یک

کشور سازنده: korea

ارتباط با مشاورین ما

شرکت توزیع کننده در ایران: شرکت ایمد

‎0 904 503 6698

قیمت ارائه محصول در نمایندگی اصلی

سرم کوچک کننده بینی 2nبسیار قوی 650 هزار تومان

کرم کوچک کننده بینی 2n قوی 468 هزار تومان

ژل اگوستا 385 هزار تومان

ژل لارا 228 هزار تومان

ارتباط با مشاورین ما

شرکت توزیع کننده در ایران: شرکت ایمد کره جنوبی

8753 915 0912

090 450 366 98

                     (به علت واردات مستقیم کمترین قیمت ارائه شده است)

قیمت محصول: 750000 تومان

قیمت فروش ویژه: 630 هزار تومان (به مدت محدود)


کرم کوچک کننده بینی  2N از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک “کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی” بدل میکندکوچک کردن بینی گوشتی

3 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *