قرص پیوراریا میریفیکا اصل معرفی بهترین مارک کپسول پیوراریا میریفیکا

قرص پیوراریا میریفیکا کپسول
نام تجاری آلتر
محدوده سنی (توضیحات) بزرگسالان
نوع رژیم غذایی وگان
کشور سازنده تایلند

 پیوراریا میریفیکا چیست؟

قرص پیوراریا میریفیکا برگرفته از گیاهی غنی از فیتواستروژن از تایلند است. فواید Pueraria mirifica جهت افزایش حجم سینه شامل تراکم بهتر استخوان، اثرات ضد سرطانی، کاهش علائم یائسگی و سایر فواید است.

تایلند خانه گیاهی غنی از فیتواستروژن به نام  Pueraria mirifica است . این گیاه و پسر عموی آن  Pueraria lobata به طور سنتی برای درمان بیماری هایی مانند یائسگی ، اعتیاد به الکل و فشار خون بالا بوده اند و دانشمندانی که از مناطقی که در آن رشد می کند بازدید می کنند، مدت هاست در مورد خواص آن و تأثیر آن بر سلامتی کنجکاو بوده اند.

برای آشنایی بیشتر با این گیاه باورنکردنی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تماس با کارشناسان ما

09129358752

کپسول پیوراریا میریفیکا  گیاهی از تایلند است که به تایلندی کودزو نیز معروف است. سوابق مربوط به آن به بیش از 700 سال قبل برمی گردد تا زمانی که مردم محلی در پادشاهی شمالی تایلند این گیاه را نزد راهبان محترم آوردند. تصور می شد که این گیاه برای عملکرد شناختی شفافیت ایجاد می کند و باعث افزایش طول عمر می شود. راهبان از برگ درخت خرما برای ثبت اثرات گیاهان استفاده می کردند.

Pueraria mirifica معمولاً قبل از استفاده خشک و پودر می شود. به طور گسترده ای برای ترویج خواص جوانی در مردان و زنان شناخته شده است. به ویژه اعتقاد بر این است که تأثیر استروژنی قابل توجهی بر بدن دارد. ریشه های پودر شده حاوی حدود 17 ماده شیمیایی با فعالیت های بیولوژیکی ثانویه به استروژن هستند. این مواد شیمیایی شامل فلاونوئیدهایی مانند:

  1. پورارین
  2. میرفیکین
  3. دایدزین
  4. جنیستین
  5. کواخورین
  6. هیدرات کواخورین
  7. جنستین
  8. توبروسین
  9. دایدزین
  10. پوئمیریکارپن

قرص پیوراریا میریفیکا نی نی سایت

این گیاه به صورت قرص، کرم، عصاره، اسپری و پودر عرضه می شود که اغلب به صورت آنلاین به فروش می رسد. می توان آن را با سایر داروها یا گیاهان دارویی مخلوط کرد. شرایط مختلف ممکن است به دوزها و کاربردهای متفاوت  Pueraria mirifica نیاز داشته باشد .

آیا قرص های گیاهی بزرگ کننده سینه هیچ عوارض جانبی ندارند؟

پیوراریامیفیکا یک گیاه است که به عنوان یکی از مواد اصلی در برخی از قرص‌های بزرگ‌کننده سینه استفاده می‌شود. این گیاه به طور معمول در تایلند یافت می‌شود و به عنوان یک گیاهی گیاهی مورد توجه برای افزایش اندازه سینه شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

قرص حجم دهنده سينه گین آپ نی نی سایت

گین آپ چاق کننده کل بدن است و بازگشت دارد.

نظرات درباره قرص حجم دهنده گین آپ

متاسفانه شکم و پهلو ها هم پاق میشوند.

عوارض قرص حجم دهنده گین آپ

بالا بردن قند خون و دیابت

قیمت قرص حجم دهنده گین آپ

این قرص به دلیل عوارض از سایت حذف شد.

عوارض قرص حجم دهنده سينه گین آپ

چاقی و دیابت

قرص حجم دهنده سينه گین آپ امریکایی

به دلیل داشتن عوارض فروش این محصول ممنوع شد.

طریقه مصرف عوارض و مزایای قرص بزرگ کننده سینه 

 

ارتقای تراکم استخوان: کاهش سطح استروژن می تواند باعث تحلیل استخوان شود. این امر به ویژه در مورد زنانی که در دوران یائسگی هستند صادق استیا بعد از یائسگی هستند. استفاده از  Pueraria mirifica به عنوان مکمل نشان داده است که تراکم استخوان را افزایش می دهد.

اثرات ضد سرطانی:  Pueraria mirifica پتانسیل جلوگیری از رشد تومورها و سلول های سرطانی را دارد . این ممکن است به دلیل میرواسترول باشد، یک ماده شیمیایی گیاهی موجود در این گیاه که نشان داده شده است از بدن در برابر سرطان محافظت می کند..

فعالیت آنتی اکسیدانی: ترکیبات شیمیایی که سطح استرس و آسیب اکسیداتیو به بافت های فیزیکی را کاهش می دهند به عنوان آنتی اکسیدان شناخته می شوند. اگر آنها به مقدار کافی وجود نداشته باشند، آسیب اکسیداتیو ناشی از پتانسیل ایجاد بیماری را دارد. برخی تحقیقات نشان داده اند که  Pueraria mirifica  دارای اثرات آنتی اکسیدانی است، و حتی اثرات آنتی اکسیدان های دیگر را در بدن شما افزایش می دهد.

کاهش علائم یائسگی:  فیتواستروژن یک ماده شیمیایی گیاهی است که در  Pueraria mirifica یافت می شود . فیتواستروژن ها مواد شیمیایی هستند که خواص استروژن را کپی می کنند و در این گیاه به وفور یافت می شوند.

چه زمانیزنان یائسگی را تجربه می‌کنند، سطح استروژن طبیعی آن‌ها کاهش می‌یابد و باعث ایجاد طیفی از علائم می‌شود. مصرف  Pueraria mirifica به کاهش علائم یائسگی مانند تحریک پذیری، گرگرفتگی ، پریودهای نامنظم و غیره کمک می کند.

  1. حمایت از سلامت مغز:  سیستم عصبی، از جمله سلامت مغز، تحت تاثیر استروژن است. مطالعات نشان داده است که ترکیبی به نام میرواسترول که در  Pueraria mirifica یافت می شود ، از آسیب به سیستم عصبی به دلیل کاهش سطح استروژن محافظت می کند.
  2. حمایت از سلامت واژن:  درمان موضعی با استفاده از  Pueraria mirifica ممکن است بافت سالم واژن را تقویت کند، خشکی واژن را کاهش دهد و به طور کلی سلامت و لحن بافت واژن را بهبود بخشد.
  3. افزایش سلامت قلب و عروق:  Pueraria mirifica ممکن است سلامت قلب را تقویت کند ، به خصوص اگر قلب تحت تاثیر کاهش سطح استروژن باشد که می تواند منجر به افزایش التهاب و افزایش سطح کلسترول شود.، و افزایش وزن مکمل های گیاهی معمولا به کاهش کلسترول و پیشگیری از بیماری قلبی کمک می کند .
  4. افزایش سایز سینه: در برخی مناطق آسیا، زنان جوان‌تر برای افزایش سایز سینه‌ها از  Pueraria mirifica استفاده می‌کنند و یک مطالعه نشان داد که خوردن غذاهای حاوی این گیاه به مدت 12 هفته، تنش را در ناحیه بالای سینه بهبود می‌بخشد که تغییراتی را پیشنهاد می‌کند. در اندازه و شکل سینه
  5. کمک به حافظه: گفته می شود که  ریشه های  Pueraria mirifica وقتی کوبیده و با شیر گاو مخلوط می شود به حافظه کمک می کند.
  6. پوست صاف: گفته می شود که برگ ها و ریشه های  Pueraria mirifica به صاف شدن پوست کمک می کنند.

اطلاعات بیشتر:

  • قیمت قرص پیوراریا میریفیکا دیجی کالا

  • بستگی به دوز و نوع ان دارد.
  • نظرات درباره قیمت ها در داروخانه ها

  • قرص پیوراریا میریفیکا در عرض یک هفته ا از کجا تهیه کنیم

  • بهترين قرص افزايش سايز سينه نی نی سایت یا دکتر سارا

آیا قرص پیوراریا میریفیکا ایمن است؟

با توجه به بررسی های موجود، این گیاه هیچ اثر منفی از خود نشان نداده است. با این حال، مطالعات زیادی انجام نشده است، مقدار دوز مناسب مشخص نشده است. بر اساس یک مطالعه، به نظر می رسد دوزهای تا 500 میلی گرم عوارض جانبی  ندارند.

Pueraria mirifica به عنوان یک جایگزین طبیعی و ملایم تر برای داروهای جایگزین هورمون سنتی رایج شده است . در برخی موارد، چنین داروهایی می توانند عوارض جانبی شدیدی ایجاد کنند که ممکن است شامل لخته شدن خون ، سکته مغزی ، بیماری قلبی باشد.، یا سرطان

با این حال، مانند هر درمان یا مکمل جدید دیگری، همیشه قبل از مصرف  Pueraria mirifica با مشاور پزشک یا سایر ارائه دهندگان پزشکی مشورت کنید .

  •  پیوراریا میریفیکا  Pueraria Mirifica که همچنین به عنوان Kwao Krua شناخته می شود، گیاهی بومی تایلند است، جایی که قرن ها با موفقیت برای اهداف بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است. شواهد استفاده از Pueraria Mirifica برای مراقبت های بهداشتی به اوایل قرن سیزدهم پس از میلاد برمی گردد. در واقع، وزارت بهداشت عمومی در تایلند، که مشابه مؤسسه ملی بهداشت ما است، Pueraria Mirifica را تأیید می کند.
  • فرمول اختراع شده Puresterol Nature’s Answer علاوه بر مراقبت بسیار برای ارائه تمام مزایای گیاه Pueraria Mirifica، حاوی سه فیتواستروژن فعال است. آنها شامل دی ایندولیل متان، همچنین به عنوان DIM، یک فیتواستروژن فعال است که به حفظ تعادل هورمون زنانه کمک می کند. DIM از سبزیجات غنی از مواد مغذی مانند کلم پیچ و کلم بروکلی به دست می آید و به افزایش مزایای طبیعی برای زنان کمک می کند.
  • این فرمول انحصاری از Nature’s Answer همچنین حاوی اسید فولیک است که برای زنان مهم است، ویتامین B-12 که از متابولیسم انرژی پشتیبانی می کند و برای تشکیل طبیعی سلول های خونی ضروری است، بیوتین برای پوست و ناخن های سالم و سلنیوم برای حمایت از سیستم ایمنی بدن. *
  • با این ترکیب منحصر به فرد از مواد طبیعی، پاسخ طبیعت Pueraria Mirifica یک انتخاب عالی برای زنانی است که به یائسگی نزدیک می شوند، زیرا گرگرفتگی، تعریق شبانه و بی ثباتی خلق و خو را که اغلب با یائسگی همراه است کاهش می دهد.*
  • Nature’s Answer Pueraria Mirifica با QUIK-SORB بهینه شده است. QUIK-SORB یک ترکیب انحصاری از گیاهان مهم شناخته شده برای افزایش رساندن مواد مغذی به بدن است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که همه چیز، از گیاه Pueraria Mirifica گرفته تا فیتواستروژن‌های فعال، بیوتین، سلنیوم، و همه مواد دیگر، تا جایی که می‌توانند به سختی کار می‌کنند تا بدن شما به آن نیاز دارد. همه با راحتی یک کپسول گیاهی تنها یک بار در روز.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *