معجزه ای به نام آب

با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید،دو لیوان آب (بعد از بیداری) کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی یک لیوان آب (30 دقیقه قبل از غذا) کمک می کند به هضم راحت غذا ،یک لیوان آب (قبل از گرفتن حمام) کمک می کند به کاهش فشار خون ،یک لیوان آب (قبل از خواب) به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی توصیه می شود.

1-ممانعت از گرفتگی عضلات

نوشیدن آب باعث می شود که عضلات کمتر دچار گرفتگی شوند و اکسیژن رسانی کافی و پاک سازی سموم از آنها راحت تر انجام شود. همچنین آب بعنوان یک روان کننده در مفصل ها عمل می کند. هنگامی که بدن شما آب کافی داشته باشد، می توانید با قدرت بیشتر و با مدت زمان بیشتری کارهای بدنی را انجام دهید.

2- آبرسانی پوست

خطوط ریز و شیارهای پوست به هنگام کمبود آب، بیشتر و عمیق تر می شوند. نوشیدن آب باعث چاق تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوان کردن پوست می شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می شود و پوست را از وجود ناخالصی ها پاک می کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می کند.

نوشیدن آب ضامن سلامتی است.
 3-افزایش کارآیی دستگاه گوارش

آب نیز همانند فیبر ها باعث تسهیل حرکت محتویات دستگاه گوارش در طول مسیر آن می شود. همچنین جذب بعضی از مواد معدنی از دستگاه گوارش با کمک مولکول های آب انجام پذیر است.

4-کاهش ابتلا به سنگ های کلیه 

با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ های مجرای ادراری افزایش می یابد. آب باعث رقیق کردن نمک ها و مواد معدنی موجود در ادرار می شود و مانع از تشکیل کریستال های سنگ های مجرای ادراری می شودو سنگ های کلیه و مثانه در ادرار رقیق نمی توانند شکل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *